Title
ประสิทธิผลของการสร้างการมีส่วนร่วมในชุมชนแบรนด์ออนไลน์ : ความสัมพันธ์ระหว่างแบรนด์และผู้บริโภคที่มีต่อความจงรักภักดีในแบรนด์ NetflixArticle
อิทธิพลการสื่อสารการตลาดการกีฬาเพื่อสร้างคุณค่าตราสินค้าArticle
Consumer evaluations of co-branding : an examination of the role of brand image consistency and perceived brand fitArticle
Relating brand personality with customers’ brand experience : a case of apple brand in ThailandArticle
การพัฒนากลยุทธ์การประชาสัมพันธ์การตลาดตราสินค้าผักปลอดภัย จังหวัดนครปฐมแบบมีส่วนร่วมArticle
การสื่อสารตราสินค้านิตยสารแพรวผ่านสื่อสังคมออนไลน์Article
กลยุทธ์การสร้างความผูกพันต่อตราสินค้าธุรกิจกับการให้บริการของกลุ่มลูกค้าผู้สูงวัยArticle
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อตราสินค้าโทรศัพท์สมาร์ทโฟนของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานครArticle
องค์ประกอบสำคัญของการจัดการแบรนด์องค์กรArticle
ความรู้ในตราสินค้าที่มีผลต่อความผูกพันของลูกค้าในตราสินค้าไวน์ผลไม้ไทยระดับพรีเมี่ยมArticle
The impacts of extension consistency, consumer risk perception on dilution effect in brand extensionArticle
A study on the relationship between brand value enhancement and customer satisfaction in the soft drink industry : based on brand identity perspectiveArticle
Conceptual Analysis of Brand Love in Online Brand CommunityArticle
Branding private higher education institutions in South Africa through the evaluation of current branding modelsArticle
Airbnb branding : heritage as a branding element in the sharing economyArticle
Social media marketing, functional branding strategy and intentional brandingArticle
The role of a city council in a place branding campaign : the case of Vic in CataloniaArticle
Managing and building B2B SME brands: an emerging market perspectiveArticle
Emotional branding speaks to consumers’ heart : the case of fashion brandsArticle
การบริหารแบรนด์องค์การ : หนทางสู่ความสําเร็จสําหรับผู้ประกอบการวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อมArticle