| Title | Category | Sub category | Authors | Date |
|---|
| Sustainable logistics and supply chains : innovations and integral approaches | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Book | Meng Lu, Joost de Bock editord | 2025-10-22 |
|---|
| Maritime logistics : a guide to contemporary shipping and port management | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Book | Dong-Wook Song, Photis M. Panayides | 2025-10-22 |
|---|
| Logistics management and strategy : competing through the supply chain | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Book | Alan Harrison, Remko van Hoek, Heather Skipworth | 2025-10-22 |
|---|
| Customer innovation : customer-centric strategy for enduring growth | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Book | Marion Debruyne | 2025-10-22 |
|---|
| Be your customer’s hero : real-world tips & techniques for the service front lines | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Book | Adam Toporek | 2025-10-22 |
|---|
| 5 star service : how to deliver exceptional customer service | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Book | Michael Heppell | 2025-10-22 |
|---|
| การจัดการโลจิสติกส์และโซ่อุปทาน | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Book | ชุติระ ระบอบ | 2025-10-22 |
|---|
| การจัดการโลจิสติกส์ : มิติซัพพลายเชน : ภาคทฤษฎีและปฏิบัติ | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Book | ฐาปนา บุญหล้า, นงลักษณ์ นิมิตรภูวดล | 2025-10-22 |
|---|
| Delivering effective social customer service : how to redefine the way you manage customer experience and your corporate reputation | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Book | Carolyn Blunt, Martin Hill-Willson | 2025-10-22 |
|---|
| การจัดการซัพพลายเชนเพื่อความเป็นเลิศ | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Book | ศากุน บุญอิต | 2025-10-22 |
|---|
| กลยุทธ์โลจิสติกส์และซัพพลายเชน เพื่อแข่งขันในตลาดโลก | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Book | ไชยยศ ไชยมั่นคง, มยุขพันธุ์ ไชยมั่นคง | 2025-10-22 |
|---|
| Guru-CEO รวมพลคนโลจิสติกส์ | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Book | อรุณ บริรักษ์ | 2025-10-22 |
|---|
| Global logistics โลจิสติกส์ธุรกิจข้ามแดน | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Book | อรุณ บริรักษ์ | 2025-10-22 |
|---|
| Service 10X coaching playbook : 100 กลยุทธ์การบริการลูกค้า | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Book | พีรพัฒน์ ตั้งสืบกุล, ชุติมา ตั้งพัฒนภักดี | 2025-10-22 |
|---|
| การจัดการโลจิสติกส์และซัพพลายเชนเบื้องต้น | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Book | กุลบัณฑิต แสงดี | 2025-10-22 |
|---|
| นักโลจีสติกส์มืออาชีพเบื้องต้น | LM 469 Customer Service Management for Global Business | E-book | ธันยธรณ์ คาวาซากิ | 2024-04-27 |
|---|
| ธุรกิจส่งออก สำเร็จได้ รวยเร็ว | LM 469 Customer Service Management for Global Business | E-book | เรวดี สุขสราญรมย์ | 2024-04-27 |
|---|
| ธุรกิจระหว่างประเทศ | LM 469 Customer Service Management for Global Business | E-book | รชยา อินทนนท์ | 2024-04-27 |
|---|
| The Relationship Edge in Business : Connecting with Customers and Colleagues When It Counts | LM 469 Customer Service Management for Global Business | E-book | Jerry Acuff, Wally Wood | 2024-04-27 |
|---|
| Value-Based Marketing for Bottom-Line Success | LM 469 Customer Service Management for Global Business | E-book | J. Nicholas DeBonis, Eric Balinski, Phil Allen | 2024-04-27 |
|---|
Page 1 of 612345...»Last »