Title | Category | Sub category | Authors | Date |
---|
CRM Strategy กลยุทธ์ที่ทำให้ลูกค้า Online กลับมาซื้อกับเราซ้ำ ๆ | AB401 Customer Relations Management | Video/Clip/Podcast | Start with Wai | 2021-09-17 |
---|
CRM – Customer Relationship Management (การบริหารความสัมพันธ์กับลูกค้า) EP. 1 | AB401 Customer Relations Management | Video/Clip/Podcast | IMPRESSION Training | 2021-09-17 |
---|
5 เทคนิคเปลี่ยนลูกค้าใหม่ ให้เป็นลูกค้าประจำ | AB401 Customer Relations Management | Video/Clip/Podcast | Coach Bank Supakit | 2021-09-17 |
---|
3 เทคนิคสร้างความไว้ใจให้ลูกค้า | AB401 Customer Relations Management | Video/Clip/Podcast | Coach Bank Supakit | 2021-09-17 |
---|
เคล็ดลับสร้างความประทับใจลูกค้าในครั้งแรก | AB401 Customer Relations Management | Video/Clip/Podcast | Coach Bank Supakit | 2021-09-17 |
---|
มารู้จัก CRM จริงๆกันเถอะ!!! I เข้าใจ CRM ใน 9 นาที ตัวเต็ม | AB401 Customer Relations Management | Video/Clip/Podcast | Marketing I Can | 2021-09-17 |
---|
วงจรสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้า | AB401 Customer Relations Management | Video/Clip/Podcast | Biz learning | 2021-09-17 |
---|
การสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้า | AB401 Customer Relations Management | Video/Clip/Podcast | Biz learning | 2021-09-17 |
---|
ผลกระทบของการบริหารลูกค้าสัมพันธ์และการบริหารประสบการณ์ลูกค้าต่อคุณค่าตราสินค้าในธุรกิจสินเชื่อบัตรเครดิต | AB401 Customer Relations Management | Article | ฉวีวรรณ เพ็ชรประสม, ขวัญกมล ดอนขวา | 2021-09-17 |
---|
การแบ่งกลุ่มลูกค้าโดยใช้เทคนิคการทำคลัสเตอร์แบบเคมีน สำหรับการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ | AB401 Customer Relations Management | Article | วณิชา แผลงรักษา, นิเวศ จิระวิชิตชัย | 2021-09-17 |
---|
การบริหารความสัมพันธ์กับลูกค้าขององค์กรธุรกิจไทย | AB401 Customer Relations Management | Article | วาสิตา บูรณศิลปิน, ยุบล เบ็ญจรงค์กิจ | 2021-09-17 |
---|
อิทธิพลลักษณะขององค์การ การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ ทักษะของพนักงาน และความสามารถด้านการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ผ่านสื่อสังคมออนไลน์ต่อผลการดำเนินงานด้านลูกค้าของธุรกิจโรงแรมในประเทศไทย | AB401 Customer Relations Management | Article | ชุติญาภัค วาฤทธิ์ บุษยา วงษ์ชวลิตกุล วรภัทร ไพรีเกรง | 2021-09-17 |
---|
Do Technology-Based Sales Support Materials Make a Difference in Personal Selling? The Impact of Technology Usage by Gender in the Personal Selling Process | AB401 Customer Relations Management | Article | Youngsu Lee,Heinze, Timothy | 2021-09-17 |
---|
Customer Experience Journeys: Loyalty Loops Versus Involvement Spirals | AB401 Customer Relations Management | Article | Anton Siebert, Ahir Gopaldas, Andrew Lindridge, Claudia Simoes | 2021-09-17 |
---|
Spontaneity and planning in arts attendance: insights from qualitative interviews and the Audience Finder database | AB401 Customer Relations Management | Article | Sarah Price, Rachel Perry, Oliver Mantell, James Trinder, Stephanie Pitts | 2021-09-17 |
---|
S-D logic-informed customer engagement: integrative framework, revised fundamental propositions, and application to CRM | AB401 Customer Relations Management | Article | Linda D.Hollebeek,Rajendra K.Srivastava,Tom Chen | 2021-09-17 |
---|
Agreement by design: The effect of visual harmony on responses to surveys | AB401 Customer Relations Management | Article | Ulrich R. Orth,Kristina Nickel,Rebekka Bohm,Katharina Rowe | 2021-09-17 |
---|
Harnessing Internal Support to Enhance Customer Relationships: The Role of Networking, Helping, and Allocentrism | AB401 Customer Relations Management | Article | Kevin Duane Bradford, Yongmei Liu, Yuying Shi, Barton A.Weitz, Jun Xu | 2021-09-17 |
---|
Exploring the importance of behavior during personal interactions and customer relationship management : case interview | AB401 Customer Relations Management | Article | Ying-Yen Liu | 2021-09-17 |
---|
Exploring Social CRM for Development of SMEs in Mauritius | AB401 Customer Relations Management | Article | Randhir Roopchund | 2021-09-17 |
---|
Page 3 of 8«12345...»Last »