Title
Efficient and Collaborative Decisions for Supplier-Customer Services ManagementArticle
Towards a circumplex typology of customer service experience management practices: a dyadic perspectiveArticle
Customer service well-being: scale development and validationArticle
Interpreting value in the customer service experience using customer-dominant logicArticle
Marketing Mix Elements and Customer Service Satisfaction: Empirical Evidence in the Malaysia Edutainment Theme Park IndustryArticle
Robotics for Customer Service: A Useful Complement or an Ultimate Substitute?Article
WHEN SOCIAL MEDIA DELIVERS CUSTOMER SERVICE: DIFFERENTIAL CUSTOMER TREATMENT IN THE AIRLINE INDUSTRYArticle
Doesn’t Really Answer My Question. . .: Exploring Customer Service Interactions on TwitterArticle
Enjoy! The Effects of Service Blessings on the CustomerArticle
How Shopping Mall Service Quality Affects Customer Loyalty Across Developing Countries: The Moderation of the Cultural ContextArticle
Optimizing Customer Involvement: How Close Should You Be to Your Customers?Article
Servitization in global markets: role alignment in global service networks for advanced service provisionArticle
การพัฒนาเกณฑ์มาตรฐานคุณภาพธุรกิจโลจิสติกส์ไทยประเภทผู้รับจัดการขนส่งสินค้าระหว่างประเทศArticle
สมรรถนะโลจิสติกส์ กลยุทธ์การจัดการโลจิสติกส์ และประสิทธิภาพโลจิสติกส์ ที่มีต่อผลการดำ เนินงานโลจิสติกส์ของอุตสาหกรรมผู้ผลิตชิ้นส่วนยานยนต์ในประเทศไทยArticle
ความไว้วางใจของผู้ส่งออกอาหารไทยที่มีผลต่อความผูกพันและ ความร่วมมือในการบริการรับจัดการขนส่งสินค้าระหว่างประเทศArticle
ปัจจัยคุณภาพการบริการโลจิสติกส์ที่ส่งผลต่อความภักดีของผู้ใช้บริการธุรกิจผู้ให้บริการโลจิสติกส์ในประเทศไทยArticle
การสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขันของผู้ให้บริการโลจิสติกส์ในประเทศไทย ผ่านสมรรถนะการบริการโลจิสติกส์ การจัดการคุณภาพโดยรวม และนวัตกรรมArticle
บทบาทของผู้ให้บริการโลจิสติกส์ในกิจการพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์:กรณีศึกษา บริษัท ราเบน จํากัดArticle
ปัจจัยของกิจกรรมโลจิสติกส์ด้านการขนส่งและกระจายสินค้าที่มีผลต่อความพึงพอใจของลูกค้าธุรกิจบริการโลจิสติกส์ในประเทศไทยArticle
การศึกษาความสัมพันธ์ของกลยุทธ์โลจิสติกส์และโซ่อุปทานกับความพอใจในผลการดำเนินงานของธุรกิจผู้ส่งออกข้าวไทยArticle