| Title | Category | Sub category | Authors | Date |
|---|
| Efficient and Collaborative Decisions for Supplier-Customer Services Management | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Catalin Dimon, Dumitru Popescu, Radu Bîlbîie | 2024-04-27 |
|---|
| Towards a circumplex typology of customer service experience management practices: a dyadic perspective | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Yasin Sahhar, Raymond Loohuis, Jörg Henseler | 2024-04-27 |
|---|
| Customer service well-being: scale development and validation | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Mareike Falter, Karsten Hadwich | 2024-04-27 |
|---|
| Interpreting value in the customer service experience using customer-dominant logic | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Caroline Tynan, Sally McKechnie, Stephanie Hartley | 2024-04-27 |
|---|
| Marketing Mix Elements and Customer Service Satisfaction: Empirical Evidence in the Malaysia Edutainment Theme Park Industry | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Mohd Haniff bin Jedin, Indra Balachandran | 2024-04-27 |
|---|
| Robotics for Customer Service: A Useful Complement or an Ultimate Substitute? | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Li Xiao, Kumar, V. | 2024-04-27 |
|---|
| WHEN SOCIAL MEDIA DELIVERS CUSTOMER SERVICE: DIFFERENTIAL CUSTOMER TREATMENT IN THE AIRLINE INDUSTRY | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Priyanga Gunarathne, Huaxia Rui, Abraham Seidmann | 2024-04-27 |
|---|
| Doesn’t Really Answer My Question. . .: Exploring Customer Service Interactions on Twitter | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Ursula Lutzky | 2024-04-27 |
|---|
| Enjoy! The Effects of Service Blessings on the Customer | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Robert M. Schindler, Sandipan S. Sen, Judy A. Wiles | 2024-04-27 |
|---|
| How Shopping Mall Service Quality Affects Customer Loyalty Across Developing Countries: The Moderation of the Cultural Context | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Mbaye Fall Diallo, Fatou Diop-Sall, Souad Djelassi, Delphine Godefroit-Winkel | 2024-04-27 |
|---|
| Optimizing Customer Involvement: How Close Should You Be to Your Customers? | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Scott E.Sampson, Richard B. Chase | 2024-04-27 |
|---|
| Servitization in global markets: role alignment in global service networks for advanced service provision | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Vinit Parida, Marin Jovanovic | 2024-04-27 |
|---|
| การพัฒนาเกณฑ์มาตรฐานคุณภาพธุรกิจโลจิสติกส์ไทยประเภทผู้รับจัดการขนส่งสินค้าระหว่างประเทศ | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | เกศกนก เชื้อมหาวัน, รชฏ ขำบุญ, อดิลล่า พงษ์ยี่หล้า | 2024-04-27 |
|---|
| สมรรถนะโลจิสติกส์ กลยุทธ์การจัดการโลจิสติกส์ และประสิทธิภาพโลจิสติกส์ ที่มีต่อผลการดำ เนินงานโลจิสติกส์ของอุตสาหกรรมผู้ผลิตชิ้นส่วนยานยนต์ในประเทศไทย | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | ณัชภัค สถิตย์ธรรม, สวียา ปรารถนาดี ชาติวิวัฒนาการ, ศิริพร เลิศยิ่งยศ | 2024-04-27 |
|---|
| ความไว้วางใจของผู้ส่งออกอาหารไทยที่มีผลต่อความผูกพันและ ความร่วมมือในการบริการรับจัดการขนส่งสินค้าระหว่างประเทศ | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | ฉัตรพล มณีกูล | 2024-04-27 |
|---|
| ปัจจัยคุณภาพการบริการโลจิสติกส์ที่ส่งผลต่อความภักดีของผู้ใช้บริการธุรกิจผู้ให้บริการโลจิสติกส์ในประเทศไทย | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | กิตตินาท นุ่นทอง, วงศ์ธีรา สุวรรณิน, ดารณี พลอยจั่น | 2024-04-27 |
|---|
| การสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขันของผู้ให้บริการโลจิสติกส์ในประเทศไทย ผ่านสมรรถนะการบริการโลจิสติกส์ การจัดการคุณภาพโดยรวม และนวัตกรรม | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | ชาญชัย เมธาวิรุฬห์, สวัสดิ์ วรรณรัตน์ | 2024-04-27 |
|---|
| บทบาทของผู้ให้บริการโลจิสติกส์ในกิจการพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์:กรณีศึกษา บริษัท ราเบน จํากัด | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | คามิล วิลินสกี | 2024-04-27 |
|---|
| ปัจจัยของกิจกรรมโลจิสติกส์ด้านการขนส่งและกระจายสินค้าที่มีผลต่อความพึงพอใจของลูกค้าธุรกิจบริการโลจิสติกส์ในประเทศไทย | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | วิริยา บุญมาเลิศ | 2024-04-27 |
|---|
| การศึกษาความสัมพันธ์ของกลยุทธ์โลจิสติกส์และโซ่อุปทานกับความพอใจในผลการดำเนินงานของธุรกิจผู้ส่งออกข้าวไทย | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | สิริอร เศรษฐมานิต | 2024-04-27 |
|---|
Page 3 of 6«12345...»Last »