ปัจจัยที่ส่งผลต่อทักษะการเรียนรู้แห่งศตวรรษที่ 21 ในด้านการคิด อย่างมีวิจารณญาณและการแก้ปัญหาตามมาตรฐานวิชาชีพ ของนักเรียนโรงเรียนช่างฝีมือทหาร

Dispositions toward Critical Thinking in Portuguese Undergraduate Students

Synthesis of critical thinking research of basic education level students using Meta-analysis in Thailand during 2010 to 2021

Using Ideation Discussion Activities in Design Thinking to Develop EFL Students’ Speaking and Critical Thinking Abilities

การพัฒนากิจกรรมการเรียนรู้โดยใช้ปรากฏการณ์เป็นฐานร่วมกับสื่อสังคมออนไลน์ เพื่อส่งเสริมการคิดอย่างมีวิจารณญาณ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6