Marketing Management

Marketing Management/Essentials of Marketing

การแบ่งส่วนตลาดบนบริบทของแรงจูงใจนักท่องเที่ยว: กรณีศึกษา จังหวัดสงขลา ประเทศไทย = Market Segmentation Based on Motivations of Tourists: The Case Study of Songkhla Province, Thailand

การศึกษาแนวทางการวางแผนกลยุทธ์การตลาดสำหรับผลิตภัณฑ์ข้าวเหนียวดำในอำเภอสิงหนครและอำเภอคลองหอยโข่ง จังหวัดสงขลา = Strategic Marketing Planning for Black Glutinous Rice Product in Amphoe Singhanakorn and Amphoe Khlonghoykhong, Songkhla Province

แนวทางการพัฒนากลยุทธ์ทางการตลาดของผู้ประกอบการธุรกิจร้านกาแฟในจังหวัดระนอง = Guidelines for marketing strategies Development of coffee shop entrepreneurs in Ranong Province