Title
วงจรสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้าVideo/Clip/Podcast
การสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้าVideo/Clip/Podcast
ผลกระทบของการบริหารลูกค้าสัมพันธ์และการบริหารประสบการณ์ลูกค้าต่อคุณค่าตราสินค้าในธุรกิจสินเชื่อบัตรเครดิตArticle
การแบ่งกลุ่มลูกค้าโดยใช้เทคนิคการทำคลัสเตอร์แบบเคมีน สำหรับการบริหารลูกค้าสัมพันธ์Article
การบริหารความสัมพันธ์กับลูกค้าขององค์กรธุรกิจไทยArticle
อิทธิพลลักษณะขององค์การ การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ ทักษะของพนักงาน และความสามารถด้านการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ผ่านสื่อสังคมออนไลน์ต่อผลการดำเนินงานด้านลูกค้าของธุรกิจโรงแรมในประเทศไทยArticle
Do Technology-Based Sales Support Materials Make a Difference in Personal Selling? The Impact of Technology Usage by Gender in the Personal Selling ProcessArticle
Customer Experience Journeys: Loyalty Loops Versus Involvement SpiralsArticle
Spontaneity and planning in arts attendance: insights from qualitative interviews and the Audience Finder databaseArticle
S-D logic-informed customer engagement: integrative framework, revised fundamental propositions, and application to CRMArticle
Agreement by design: The effect of visual harmony on responses to surveysArticle
Harnessing Internal Support to Enhance Customer Relationships: The Role of Networking, Helping, and AllocentrismArticle
Exploring the importance of behavior during personal interactions and customer relationship management : case interviewArticle
Exploring Social CRM for Development of SMEs in MauritiusArticle
Understanding and managing customer relational benefits in services: a meta-analysisArticle
The impact of unprofitable customer management strategies on shareholder valueArticle
When Salespeople Manage Customer Relationships: Multidimensional Incentives and Private InformationArticle
Customer relationship management systems and organizational performance: Quantitative evidence from the Jordanian telecommunication industryArticle
Tolerating and Managing Failure: An Organizational Perspective on Customer Reacquisition ManagementArticle
ตัวแบบวุฒิภาวะเพื่อการปรับปรุงความสัมพันธ์กับลูกค้าในการจัดการตลาดดิจิทัลArticle