Skip to the content
Online Resource
Library @ Learning Space
Menu
Home
online resource
Help
Title
Category
Sub category
Authors
Date
การจัดการเชิงกลยุทธ์และปัจจัยความสำเร็จ: กรณีศึกษาสำนักงานพิพิธภัณฑ์เกษตร เฉลิมพระเกียรติพระบาทสมเด็จพระเจ้าอยู่หัว (องค์การมหาชน)
MG 424 Strategic Management
Article
ไกรสิทธิ์ สิงห์ยะบุศย์
2024-04-27
Sustainable logistics and supply chains : innovations and integral approaches
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
Meng Lu, Joost de Bock editord
2024-04-27
Maritime logistics : a guide to contemporary shipping and port management
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
Dong-Wook Song, Photis M. Panayides
2024-04-27
Logistics management and strategy : competing through the supply chain
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
Alan Harrison, Remko van Hoek, Heather Skipworth
2024-04-27
Customer innovation : customer-centric strategy for enduring growth
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
Marion Debruyne
2024-04-27
Be your customer’s hero : real-world tips & techniques for the service front lines
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
Adam Toporek
2024-04-27
5 star service : how to deliver exceptional customer service
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
Michael Heppell
2024-04-27
การจัดการโลจิสติกส์และโซ่อุปทาน
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
ชุติระ ระบอบ
2024-04-27
การจัดการโลจิสติกส์ : มิติซัพพลายเชน : ภาคทฤษฎีและปฏิบัติ
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
ฐาปนา บุญหล้า, นงลักษณ์ นิมิตรภูวดล
2024-04-27
Delivering effective social customer service : how to redefine the way you manage customer experience and your corporate reputation
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
Carolyn Blunt, Martin Hill-Willson
2024-04-27
การจัดการซัพพลายเชนเพื่อความเป็นเลิศ
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
ศากุน บุญอิต
2024-04-27
กลยุทธ์โลจิสติกส์และซัพพลายเชน เพื่อแข่งขันในตลาดโลก
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
ไชยยศ ไชยมั่นคง, มยุขพันธุ์ ไชยมั่นคง
2024-04-27
Guru-CEO รวมพลคนโลจิสติกส์
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
อรุณ บริรักษ์
2024-04-27
Global logistics โลจิสติกส์ธุรกิจข้ามแดน
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
อรุณ บริรักษ์
2024-04-27
Service 10X coaching playbook : 100 กลยุทธ์การบริการลูกค้า
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
พีรพัฒน์ ตั้งสืบกุล, ชุติมา ตั้งพัฒนภักดี
2024-04-27
การจัดการโลจิสติกส์และซัพพลายเชนเบื้องต้น
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
กุลบัณฑิต แสงดี
2024-04-27
นักโลจีสติกส์มืออาชีพเบื้องต้น
LM 469 Customer Service Management for Global Business
E-book
ธันยธรณ์ คาวาซากิ
2024-04-27
ธุรกิจส่งออก สำเร็จได้ รวยเร็ว
LM 469 Customer Service Management for Global Business
E-book
เรวดี สุขสราญรมย์
2024-04-27
ธุรกิจระหว่างประเทศ
LM 469 Customer Service Management for Global Business
E-book
รชยา อินทนนท์
2024-04-27
The Relationship Edge in Business : Connecting with Customers and Colleagues When It Counts
LM 469 Customer Service Management for Global Business
E-book
Jerry Acuff, Wally Wood
2024-04-27
Page 212 of 1,616
« First
«
...
10
20
30
...
210
211
212
213
214
...
220
230
240
...
»
Last »