Skip to the content
| Title | Category | Sub category | Authors | Date |
|---|
| Agreement by design: The effect of visual harmony on responses to surveys | AB401 Customer Relations Management | Article | Ulrich R. Orth,Kristina Nickel,Rebekka Bohm,Katharina Rowe | 2021-09-17 |
|---|
| Harnessing Internal Support to Enhance Customer Relationships: The Role of Networking, Helping, and Allocentrism | AB401 Customer Relations Management | Article | Kevin Duane Bradford, Yongmei Liu, Yuying Shi, Barton A.Weitz, Jun Xu | 2021-09-17 |
|---|
| Exploring the importance of behavior during personal interactions and customer relationship management : case interview | AB401 Customer Relations Management | Article | Ying-Yen Liu | 2021-09-17 |
|---|
| Exploring Social CRM for Development of SMEs in Mauritius | AB401 Customer Relations Management | Article | Randhir Roopchund | 2021-09-17 |
|---|
| Understanding and managing customer relational benefits in services: a meta-analysis | AB401 Customer Relations Management | Article | Dwayne D.Gremler, Yves Van Vaerenbergh, Elisabeth C. Bruggen, Kevin P. Gwinner | 2021-09-17 |
|---|
| The impact of unprofitable customer management strategies on shareholder value | AB401 Customer Relations Management | Article | Hui Feng,Neil A.Morgan,Lopo L.Rego | 2021-09-17 |
|---|
| When Salespeople Manage Customer Relationships: Multidimensional Incentives and Private Information | AB401 Customer Relations Management | Article | Minkyung Kim, K.Sudhir, Kosuke Uetake, Rodrigo Canales | 2021-09-17 |
|---|
| Customer relationship management systems and organizational performance: Quantitative evidence from the Jordanian telecommunication industry | AB401 Customer Relations Management | Article | Ghazi A. Al-Weshah, Excimirey Al-Manasrah, Manar Al-Qatawneh | 2021-09-17 |
|---|
| Tolerating and Managing Failure: An Organizational Perspective on Customer Reacquisition Management | AB401 Customer Relations Management | Article | Arnd Vomberg, Christian Homburg,Olivia Gwinner | 2021-09-17 |
|---|
| ตัวแบบวุฒิภาวะเพื่อการปรับปรุงความสัมพันธ์กับลูกค้าในการจัดการตลาดดิจิทัล | AB401 Customer Relations Management | Article | รัฐ ใจรักษ์ | 2021-09-17 |
|---|
| ปัจจัยหลักในการบริหารความสัมพันธ์กับลูกค้าบนสื่อสังคมออนไลน์ของอุตสาหกรรมโรงแรมในประเทศไทย | AB401 Customer Relations Management | Article | ชุติญาภัค วาฤทธิ์, บุษยา วงษ์ชวลิตกุล, วรภัทร ไพรีเกรง | 2021-09-17 |
|---|
| ประสิทธิผลการดำเนินงานของการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ของธุรกิจโรงแรมในภาคตะวันออก ของประเทศไทย | AB401 Customer Relations Management | Article | ทรงศรี ด่านพัฒนาภูมิ | 2021-09-17 |
|---|
| Application of Data Mining for Customer Relationship Management in the Hotel Industry | AB401 Customer Relations Management | Article | Tzu-Ching Lin | 2021-09-17 |
|---|
| กลยุทธ์การบริหารความสัมพันธ์กับลูกค้าของธุรกิจบริการโทรศัพท์เคลื่อนที่ต่อความภักดีในตราสินค้ากรณีศึกษาเปรียบเทียบตราสินค้าเอไอเอสดีแทคและทรูมูฟ | AB401 Customer Relations Management | Article | ชื่นสุมล บุนนาค, ณัฐวุฒิ จันดี | 2021-09-17 |
|---|
| การบริหารความสัมพันธ์กับลูกค้าขององค์กรธุรกิจไทย | AB401 Customer Relations Management | Article | วาสิตา บูรณศิลปิ, ยุบล เบ็ญจรงค์กิจ | 2021-09-17 |
|---|
| การบริหารความสัมพันธ์ลูกค้า (CRM) ของโรงแรมระดับ 4-5 ดาวในประเทศไทย | AB401 Customer Relations Management | Article | ประทีป เวทย์ประสิทธ์ | 2021-09-17 |
|---|
| การใช้เทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อสนับสนุนการจัดการความสัมพันธ์ของลูกค้าในสถาบันอุดมศึกษา | AB401 Customer Relations Management | Article | อรรถพล จันทร์สมุด | 2021-09-17 |
|---|
| E-CRM: การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ในยุคสังคมดิจิทัลของธุรกิจศัลยกรรมความงาม | AB401 Customer Relations Management | Article | อภิษฎา ดินม่วง, กฤษดา เชียรวัฒนสุข | 2021-09-17 |
|---|
| กลยุทธ์ความรับผิดชอบต่อสังคม (CSR) และ กลยุทธ์การบริหารความสัมพันธ์กับลูกค้า (CRM) กับผลกระทบต่อการด าเนินการขององค์กร:กรณีศึกษาภาคอุตสาหกรรมการผลิตในวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (SMEs)ในประเทศไทย | AB401 Customer Relations Management | Article | ภักดี มะนะเวศ | 2021-09-17 |
|---|
| รูปแบบการจัดการกิจกรรมลูกค้าสัมพันธ์ทางสื่อสังคมที่นำไปสู่การสร้างผลประโยชน์ทางการเงินของธุรกิจ | AB401 Customer Relations Management | Article | กุลยา อุปพงษ์ และภูษณิศา เตชเถกิง | 2021-09-17 |
|---|