Skip to the content
Online Resource
Library @ Learning Space
Menu
Home
online resource
Help
Search:
21st Century skills
3D Animation
AB401 Customer Relations Management
AB402 Strategic Airline Management
Airline Business Management
Architecture
Art of Life
Artificial Intelligence (AI)
Augmented Reality (AR)/Virtual reality (VR)/Mixed reality (MR)
Big Data and Data Analytics
Blockchain
Branding
Chatbot
Cloud service
Coding
Content creator
Creative Economy
Creativity
Digital Footprint
Digital literacy
Digital Marketing
Digital Media
Entrepreneurship
Event Production and Mice Management
Film
Financial and Investment Planning
Food Delivery
Freelance
Game and Interactive Media
Global Community
Growth Mindset
Health and Wellness for Life
Hospitality industry
HR 417 Business Professional Skills
HT261 Service Psychology
HT461 Research for Tourism and Hospitality Industry
Influencer
Infographic
Interior Design
Internet of Things (IoT)
Law
Learning
LM 469 Customer Service Management for Global Business
MG 424 Strategic Management
MK315 Price Management and Sales Forecasting
MK424 Marketing Strategy and Marketing Planning
Motion Graphics
Packaging design
Product design
Storytelling
Successful People
Sustainable Development
Technology and Innovation
TH112 Foreign Languages in Thai
TH201 Reading Skills Development
TH215 Styles in Literary Works
TH401 Language, Society and Culture
TH458/TH315 Literary Arts in Song
TH482 Thai Wisdom and Literature
User eXperience (UX)/User interface (UI)
Visual Effects
Youtuber
การคิดเชิงวิพากษ์
การทำธุรกิจ
การพัฒนาทักษะการนำเสนอ
การพัฒนาบุคลิกภาพ
การเรียนรู้ตนเอง
ความคิดสร้างสรรค์
นักข่าวพลเมือง
ภาษาอังกฤษเพื่อการสื่อสาร
ภูมิปัญญาท้องถิ่น
สาธารณรัฐประชาชนจีน
Title
Category
Sub category
Authors
Date
วารสารวิทยาการจัดการวไลยอลงกรณ์ปริทัศน์
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยราชภัฏวไลยอลงกรณ์
2024-04-27
วารสารวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยราชภัฏพิบูลสงคราม
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
คณะวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยราชภัฏพิบูลสงคราม
2024-04-27
วารสารวิชาการบริหารธุรกิจ
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
สมาคมสถาบันอุดมศึกษาเอกชนแห่งประเทศไทย
2024-04-27
จุฬาลงกรณ์ธุรกิจปริทัศน์
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
2024-04-27
วารสารบริหารธุรกิจเทคโนโลยีมหานคร
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีมหานคร
2024-04-27
วารสารพัฒนบริหารศาสตร์
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
2024-04-27
วารสารนวัตกรรมการบริหารและการจัดการ
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
วิทยาลัยนวัตกรรมการจัดการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์
2024-04-27
วารสารบริหารธุรกิจและสังคมศาสตร์ มหาวิทยาลัยรามคำแหง
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยรามคำแหง
2024-04-27
วารสารนักบริหาร
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
มหาวิทยาลัยกรุงเทพ
2024-04-27
วารสารธุรกิจปริทัศน์
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ
2024-04-27
วารสารการจัดการสมัยใหม่
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
สาขาวิชาวิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช
2024-04-27
วารสารบริหารธุรกิจ เศรษฐศาสตร์และการสื่อสาร
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
คณะบริหารธุรกิจ เศรษฐศาสตร์และการสื่อสาร มหาวิทยาลัยนเรศวร
2024-04-27
วารสารการจัดการธุรกิจ มหาวิทยาลัยบูรพา
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
คณะการจัดการและการท่องเที่ยว มหาวิทยาลัยบูรพา
2024-04-27
วารสารบริหารธุรกิจ
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
2024-04-27
วารสารวิชาการการตลาดและการจัดการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
2024-04-27
วารสารวิทยาลัยบัณฑิตศึกษาการจัดการ มหาวิทยาลัยขอนแก่น
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
วิทยาลัยบัณฑิตศึกษาการจัดการ มหาวิทยาลัยขอนแก่น
2024-04-27
วารสารบริหารศาสตร์ มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี
2024-04-27
วารสารวิทยาลัยโลจิสติกส์และซัพพลายเชน (Journal of Logistics and Supply Chain College: JLSCC)
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Journal
วิทยาลัยโลจิสติกส์และซัพพลายเชน มหาวิทยาลัยราชภัฏสวนสุนันทา
2024-04-27
การนำเสนอเทคโนโลยีเสมือนจริงในพิพิธภัณฑ์ศิลปะ
Augmented Reality (AR)/Virtual reality (VR)/Mixed reality (MR)
Thesis/Dissertations
พรพิมล ประพฤติดี
2024-04-25
การพัฒนาระบบการเคลื่อนที่ในความจริงเสมือน
Augmented Reality (AR)/Virtual reality (VR)/Mixed reality (MR)
Thesis/Dissertations
สุชาดา แสงฉาว
2024-04-25
Page 13 of 1,412
« First
«
...
11
12
13
14
15
...
20
30
40
...
»
Last »