Title
ทฤษฎีการออกแบบE-Book
แนวโน้มอุตสาหกรรมไมซ์ของโลกE-Book
แผนแม่บทอุตสาหกรรมการจัดประชุมและ งานแสดงสินค้านานาชาติ ปี พ.ศ. 2560-2564E-Book
ทักษะการรู้ดิจิทัลเพื่อพัฒนาคุณภาพการเรียนรู้E-Book
INTRODUCTION TO GAME AIE-Book
AN INTRODUCTION TO GAME STUDIES GAMES IN CULTUREE-Book
Digital Marketing StrategyE-Book
A step-by-step guide to modern digital marketingE-Book
50 shades of digital marketingE-Book
Big book of bigital marketingE-Book
Marketing Management/Essentials of MarketingE-Book
การแบ่งส่วนตลาดบนบริบทของแรงจูงใจนักท่องเที่ยว: กรณีศึกษา จังหวัดสงขลา ประเทศไทย = Market Segmentation Based on Motivations of Tourists: The Case Study of Songkhla Province, ThailandE-Book
การศึกษาแนวทางการวางแผนกลยุทธ์การตลาดสำหรับผลิตภัณฑ์ข้าวเหนียวดำในอำเภอสิงหนครและอำเภอคลองหอยโข่ง จังหวัดสงขลา = Strategic Marketing Planning for Black Glutinous Rice Product in Amphoe Singhanakorn and Amphoe Khlonghoykhong, Songkhla ProvinceE-Book
แนวทางการพัฒนากลยุทธ์ทางการตลาดของผู้ประกอบการธุรกิจร้านกาแฟในจังหวัดระนอง = Guidelines for marketing strategies Development of coffee shop entrepreneurs in Ranong ProvinceE-Book
กลยุทธ์ส่วนประสมการตลาดในการดําเนินธุรกิจของผู้ประกอบการวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อมในอําเภอบางกรวย จังหวัดนนทบุรี = Marketing strategies for entrepreneurs in small and medium sized enterprises in Bang Kuay, Nonthaburi provinceE-Book
Marketing Management: Text and cases in Indian contextE-Book
Marketing ManagementE-Book
Handbook of CRM: Achieving Excellence in Customer ManagementE-Book
Guide to Business PlanningE-Book
Marketing CommunicationE-Book