Skip to the content
Online Resource
Library @ Learning Space
Menu
Home
online resource
Help
Search:
21st Century skills
3D Animation
AB401 Customer Relations Management
AB402 Strategic Airline Management
ABM156 Consumer Behavior and Service Psychology in Hospitality and Aviation Industry
Advertising
Airline Business Management
Architecture
Art of Life
Artificial Intelligence (AI)
Augmented Reality (AR)/Virtual reality (VR)/Mixed reality (MR)
Big Data and Data Analytics
Blockchain
Branding
Broadcasting and Digital Journalism
Chatbot
Cloud service
Coding
Content creator
Creative Economy
Creativity
Critical Thinking
Cybersecurity
Digital Footprint
Digital literacy
Digital Marketing
Digital Media
Electronics Engineering
ENG421 Paragraph Writing
ENG441 Introduction to Research in English Language
Entrepreneurship
Event Production and Mice Management
Film
Financial and Investment Planning
Food Delivery
Freelance
Game and Interactive Media
Global Community
Growth Mindset
Health and Wellness for Life
Hospitality industry
HR 417 Business Professional Skills
HT261 Service Psychology
HT264 Consumer Behavior in Tourism and Hospitality Industry
HT461 Research for Tourism and Hospitality Industry
IBC181 China in New Era
IBC283 Chinese Consumer Insight
Influencer
Infographic
Interior Design
Internet of Things (IoT)
Law
Learning
LM 462 Quality Management
LM 469 Customer Service Management for Global Business
LM467 Sustainable logistics and Supply Chain Management in Digital Era
Logistics and supply chain management
MG 424 Strategic Management
MK315 Price Management and Sales Forecasting
MK424 Marketing Strategy and Marketing Planning
Motion Graphics
Packaging design
Product design
Storytelling
Successful People
Sustainable Development
Technology and Innovation
TH112 Foreign Languages in Thai
TH201 Reading Skills Development
TH215 Styles in Literary Works
TH401 Language, Society and Culture
TH458/TH315 Literary Arts in Song
TH482 Thai Wisdom and Literature
TM 420 MICE Management
TM 422 Meeting and Incentive Travel Management
TM 424 Venue Management
TM 426 Service Providers in MICE Industry
TM105 Community Based Tourism
TM423 Convention Management
TM425 Exhibition Management
User eXperience (UX)/User interface (UI)
Visual Effects
Youtuber
การทำธุรกิจ
การพัฒนาทักษะการนำเสนอ
การพัฒนาบุคลิกภาพ
การเรียนรู้ตนเอง
ความคิดสร้างสรรค์
นักข่าวพลเมือง
ภาษาอังกฤษเพื่อการสื่อสาร
ภูมิปัญญาท้องถิ่น
สาธารณรัฐประชาชนจีน
Title
Category
Sub category
Authors
Date
Delivering effective social customer service : how to redefine the way you manage customer experience and your corporate reputation
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
Carolyn Blunt, Martin Hill-Willson
2024-04-27
การจัดการซัพพลายเชนเพื่อความเป็นเลิศ
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
ศากุน บุญอิต
2024-04-27
กลยุทธ์โลจิสติกส์และซัพพลายเชน เพื่อแข่งขันในตลาดโลก
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
ไชยยศ ไชยมั่นคง, มยุขพันธุ์ ไชยมั่นคง
2024-04-27
Guru-CEO รวมพลคนโลจิสติกส์
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
อรุณ บริรักษ์
2024-04-27
Global logistics โลจิสติกส์ธุรกิจข้ามแดน
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
อรุณ บริรักษ์
2024-04-27
Service 10X coaching playbook : 100 กลยุทธ์การบริการลูกค้า
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
พีรพัฒน์ ตั้งสืบกุล, ชุติมา ตั้งพัฒนภักดี
2024-04-27
การจัดการโลจิสติกส์และซัพพลายเชนเบื้องต้น
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Book
กุลบัณฑิต แสงดี
2024-04-27
นักโลจีสติกส์มืออาชีพเบื้องต้น
LM 469 Customer Service Management for Global Business
E-book
ธันยธรณ์ คาวาซากิ
2024-04-27
ธุรกิจส่งออก สำเร็จได้ รวยเร็ว
LM 469 Customer Service Management for Global Business
E-book
เรวดี สุขสราญรมย์
2024-04-27
ธุรกิจระหว่างประเทศ
LM 469 Customer Service Management for Global Business
E-book
รชยา อินทนนท์
2024-04-27
The Relationship Edge in Business : Connecting with Customers and Colleagues When It Counts
LM 469 Customer Service Management for Global Business
E-book
Jerry Acuff, Wally Wood
2024-04-27
Value-Based Marketing for Bottom-Line Success
LM 469 Customer Service Management for Global Business
E-book
J. Nicholas DeBonis, Eric Balinski, Phil Allen
2024-04-27
The Frictionless Organization : Deliver Great Customer Experiences with Less Effort
LM 469 Customer Service Management for Global Business
E-book
Bill Price, David Jaffe
2024-04-27
วิธีนำเข้าสินค้าจากต่างประเทศ ทำได้ผ่านออนไลน์
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Video/Clip/Podcast
Ceemeagain
2024-04-27
ขั้นตอนในการนำเข้าและส่งออกสินค้าทางเรือ สำหรับผู้เริ่มต้น!
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Video/Clip/Podcast
IINO san - Thai Logistics YouTuber
2024-04-27
ระบบการจัดการการขนส่ง: การเพิ่มประสิทธิภาพด้านโลจิสติกส์ในธุรกิจ | รายการพูดจาประสาช่าง
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Video/Clip/Podcast
Chula Radio Plus
2024-04-27
Customer Service – “ความพึงพอใจของลูกค้า” คือ กลยุทธ์แห่งชัยชนะของ Muji
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Video/Clip/Podcast
The Practical
2024-04-27
แม้สินค้าดี แต่ Customer Service ต้องดีกว่า | 5 Minutes Podcast EP.833
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Video/Clip/Podcast
Mission To The Moon
2024-04-27
Logistics Service Quality Evaluation
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Website/Blog
Zhang Chaohe, Zhang Lijie
2024-04-27
Logistics Service Quality: How important it is for your business?
LM 469 Customer Service Management for Global Business
Website/Blog
Sehrish Huma
2024-04-27
Page 213 of 1,616
« First
«
...
10
20
30
...
211
212
213
214
215
...
220
230
240
...
»
Last »