Title
พฤติกรรมการท่องเที่ยววิถีใหม่อย่างรับผิดชอบของนักท่องเที่ยวชาวไทยในแหล่งท่องเที่ยวชายหาดบางแสน จังหวัดชลบุรีArticle
ความสัมพันธ์ระหว่างพฤติกรรมการออมกับพฤติกรรมการท่องเที่ยวของนักท่องเที่ยวต่างชาติในประเทศไทยArticle
พฤติกรรมการท่องเที่ยวของท่องเที่ยวเชิงกีฬา จังหวัดบุรีรัมย์Article
พฤติกรรมและความพึงพอใจของนักท่องเที่ยวชาวมาเลเซียต่อการท่องเที่ยวเชิงวัฒนธรรมในจังหวัดสงขลาArticle
ปัจจัยทางการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการเลือกที่พักของนักท่องเที่ยว ชาวต่างชาติในจังหวัดพระนครศรีอยุธยาArticle
การรับรู้ภาพถ่ายสถานที่ท่องเที่ยวในเฟซบุ๊กมีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจท่องเที่ยวเมืองเลห์ ลาดัก ประเทศอินเดียArticle
ทัศนคติที่มีต่อการท่องเที่ยวในประเทศไทยและแนวโน้มพฤติกรรมการท่องเที่ยว ของกลุ่ม Baby boomer ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑลArticle
พฤติกรรมการใช้บริการและการรับรู้กระบวนการให้บริการในแหล่งท่องเที่ยวเชิงวัฒนธรรมArticle
พฤติกรรมการท่องเที่ยวของนักท่องเที่ยวชาวไทยที่เดินทางไปประเทศเกาหลีหรือญี่ปุ่นArticle
การวิเคราะห์แบ่งกลุ่มนักท่องเที่ยวจีนตามพฤติกรรมการท่องเที่ยวในประเทศไทยArticle
British tourists’ adjustment to cultural expectations in Muslim-majority countriesArticle
Consumption of pop culture and tourism demand: Through the lens of herding behaviourArticle
Age or generation? Understanding behaviour differencesArticle
The effect of distance on tourist behavior: A study based on social media dataArticle
How do tourism goal disclosure motivations drive Chinese tourists’ goal-directed behaviors? The influences of feedback valence, affective rumination, and emotional engagementArticle
Gamified environmental interpretation as a strategy for improving tourist behavior in support of sustainable tourism: The moderating role of psychological distanceArticle
The power of respect for authority and empathy – Leveraging non-cognitive theoretical constructs to trigger environmentally sustainable tourist behaviourArticle
Prosocial disposition shaping tourist citizenship behavior: Toward destination patronage intentionArticle
Consumer hypocrisy and researcher myopia: A scrutiny of the intention-behaviour gap in sustainable tourismArticle
Tourists’ satisfaction and sense of belonging in adopting responsible behaviors: the role of on-site and social media involvement in cultural tourismArticle