Title
การใช้มาตรประมาณค่าในการศึกษาวิจัยทางสังคมศาสตร์ มนุษยศาสตร์ การโรงแรม และการท่องเที่ยวArticle
การศึกษาการกำหนดขนาดกลุ่มตัวอย่างของนักวิจัยไทยและนิสิต-นักศึกษาระดับอุดมศึกษาของไทยในการวิจัยเชิงปริมาณทางด้านสังคมศาสตร์ มนุษยศาสตร์ การโรงแรม การท่องเที่ยว และอื่น ๆArticle
ลักษณะและขอบเขตงานวิจัยด้านการท่องเที่ยวและการโรงแรมArticle
Evaluating Online Shopping Service Quality—SERVEGAL in Taiwan Tourism IndustryArticle
Research on the Impact of Infrastructure Construction on Tourism Industry: Evidence from the “Wuhan-Guangzhou High-Speed Rail”Article
Economic Impact of COVID-19 on the European Tourism Sector with Special View on Croatian TourismArticle
Study on the Efficiency and the Cooperative Direction of Tourism and Leisure Industry in Guangdong-Hong Kong-Macao Greater Bay AreaArticle
Determinants of Destination Management System (DMS) and Tourism Industry Assessment of MadagascarArticle
A Decision Method for Improving Tourism Industry Service Quality under Budget ConstraintsArticle
Research on Development Strategy of Tourism Industry in the Southern Sichuan Economic ZoneArticle
การพัฒนาสมรรถนะของบุคลากรในอุตสาหกรรมการท่องเที่ยวสำหรับการบริการนักท่องเที่ยวผู้สูงอายุชาวต่างชาติArticle
อิทธิพลของการจัดการทุนมนุษย์ในฐานะปัจจัยคั่นกลางที่ถ่านทอดอิทธิพลของการจัดการความรู้และการจัดการผลงานสู่ผลการดำเนินงานขององค์การธุรกิจบริการในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทยArticle
The causal factors affecting supply chain management and business performance of small and medium enterprises under the transport service sector in ThailandArticle
ปัจจัยเชิงสาเหตุที่มีอิทธิพลต่อผลการดำเนินงานด้านการแข่งขันของผู้ประกอบการธุรกิจบริการขนส่งสินค้าทางถนนในประเทศไทยArticle
แบบจำลองการแปลเชิงโครงสร้างปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความผูกพันต่อองค์การของพนักงานที่มีต่อผลการดำเนินงานในอุตสาหกรรมบริการประเภทโรงแรมArticle
Study on the Evaluation Index System of Guangdong’s All-for-One Tourism Destination Competitiveness Based on Factor and Cluster AnalysisArticle
An Empirical Study on Role of Travel Start-Ups and Entrepreneurship in E-TourismArticle
Evaluation of the Credibility of Tourism Industry Associations and Its Influencing Factors: Perspective of the G Hot Spring & SPA Association in ChinaArticle
Coupling Coordinative Degree Analysis of Cultural and Creative Industry and Tourism Industry under the Background of Cultural and Tourism IntegrationArticle
Empirical Study on the Sustainable Development of Domestic TourismArticle