Title
เจาะธุรกิจ-บริการ เอาใจ “คนขี้เกียจ” | BUSINESS WATCH | 13-10-66Website/Blog
10 Winning Customer Service Psychology Tips You Can Adopt to Dominate Your IndustryWebsite/Blog
9 Principles to Understand Customer Service PsychologyWebsite/Blog
Accenture Life Trends 2025 “ความเชื่อมั่นไว้ใจ” ตัวแปรสำคัญที่สร้างความสัมพันธ์ระหว่างธุรกิจกับผู้บริโภคWebsite/Blog
ทำความเข้าใจพฤติกรรมผู้บริโภค ผ่าน 3 คำศัพท์ทางการตลาด Need – Want และ DemandWebsite/Blog
ลูกค้า 10 ประเภท ที่ทุกแบรนด์ต้องเจอ พร้อมเทคนิคมัดใจให้อยู่หมัด!Website/Blog
การวิเคราะห์พฤติกรรมผู้บริโภคสำคัญต่อธุรกิจของคุณอย่างไร?Website/Blog
5 พฤติกรรมผู้บริโภคมาแรงปี 2023 เทรนด์อะไรกำลังมา รู้ก่อนเตรียมตัวก่อนWebsite/Blog
พฤติกรรมผู้บริโภค (Customer Behavior) คืออะไร แบรนด์ยุคใหม่ควรรับมืออย่างไรWebsite/Blog
รู้จักพฤติกรรมผู้บริโภค มัดใจลูกค้าของคุณอย่างมีกลยุทธ์Website/Blog
How does dynamic pricing affect airline customers?Article
Consumer Behavior while Choosing Air Travel in IndiaArticle
Empirical Study on Decision Making Behavior of Consumer in the Aviation IndustryArticle
The Effects of Social Media on the Purchasing Behaviour of AirlineCustomers (Generation Y and Z)Article
Marketing Mix Factor and Consumer Behavior of the Low-Cost Airlines ServiceArticle
Consumers’ Choice and Decision towards Low Cost Airlinein the Upper South provinces of ThailandArticle
Analysis of Consumer Behaviour in RyanairArticle
Proposal for the implementation of pro-environmental behaviours in the form of open eco-innovations – A perspective of consumers of hotel servicesArticle
Do consumers continue to use O2O food delivery services in the post-pandemic era? Roles of sedentary lifestyleArticle
Consumers’ attitudes and purchase intentions toward food ordering via online platformsArticle