Title
การพัฒนากลยุทธ์การประชาสัมพันธ์การตลาดตราสินค้าผักปลอดภัย จังหวัดนครปฐมแบบมีส่วนร่วมArticle
การสื่อสารตราสินค้านิตยสารแพรวผ่านสื่อสังคมออนไลน์Article
กลยุทธ์การสร้างความผูกพันต่อตราสินค้าธุรกิจกับการให้บริการของกลุ่มลูกค้าผู้สูงวัยArticle
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อตราสินค้าโทรศัพท์สมาร์ทโฟนของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานครArticle
องค์ประกอบสำคัญของการจัดการแบรนด์องค์กรArticle
ความรู้ในตราสินค้าที่มีผลต่อความผูกพันของลูกค้าในตราสินค้าไวน์ผลไม้ไทยระดับพรีเมี่ยมArticle
The impacts of extension consistency, consumer risk perception on dilution effect in brand extensionArticle
A study on the relationship between brand value enhancement and customer satisfaction in the soft drink industry : based on brand identity perspectiveArticle
Conceptual Analysis of Brand Love in Online Brand CommunityArticle
Branding private higher education institutions in South Africa through the evaluation of current branding modelsArticle
Airbnb branding : heritage as a branding element in the sharing economyArticle
Social media marketing, functional branding strategy and intentional brandingArticle
The role of a city council in a place branding campaign : the case of Vic in CataloniaArticle
Managing and building B2B SME brands: an emerging market perspectiveArticle
Emotional branding speaks to consumers’ heart : the case of fashion brandsArticle
การบริหารแบรนด์องค์การ : หนทางสู่ความสําเร็จสําหรับผู้ประกอบการวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อมArticle
Factor positively influencing brand purchase intention towards luxury bags of consumers in Sukhumvit Area of BangkokThesis/Dissertations
The effect of brand image, product quality and sale promotion to Thai consumers decesions to purchase Korean brand cosmetics in Bangkok DistrictThesis/Dissertations
An influence of brand presenter towards consumer perception of Moccona brand identity: a case study of Aum PatcharapaThesis/Dissertations
The relationship between brand knowledge, brand experience, brand trust and brand loyalty on luxury brand of perfume toward Chinese consumersThesis/Dissertations