Title | Category | Sub category | Authors | Date |
---|
การพัฒนากลยุทธ์การประชาสัมพันธ์การตลาดตราสินค้าผักปลอดภัย จังหวัดนครปฐมแบบมีส่วนร่วม | Branding | Article | สุชาดา แสงดวงดี | 2022-05-24 |
---|
การสื่อสารตราสินค้านิตยสารแพรวผ่านสื่อสังคมออนไลน์ | Branding | Article | ทัศนีย์ อ้อยบำรุง | 2022-05-24 |
---|
กลยุทธ์การสร้างความผูกพันต่อตราสินค้าธุรกิจกับการให้บริการของกลุ่มลูกค้าผู้สูงวัย | Branding | Article | อังคาร คะชาวังศรี, สุบัน บัวขาว, วรวลัญช์ วุฒิ | 2022-05-24 |
---|
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อตราสินค้าโทรศัพท์สมาร์ทโฟนของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร | Branding | Article | ศุภชาต เอี่ยมรัตนกูล, รัชนก สุภานิต | 2022-05-24 |
---|
องค์ประกอบสำคัญของการจัดการแบรนด์องค์กร | Branding | Article | ปราณี เอี่ยมละออภักดี | 2022-05-24 |
---|
ความรู้ในตราสินค้าที่มีผลต่อความผูกพันของลูกค้าในตราสินค้าไวน์ผลไม้ไทยระดับพรีเมี่ยม | Branding | Article | นฤมล กิมภากรณ์, พิลาสลักษณ์ อนันตธนโชคดี, จิราวรรณ ฉายสุวรรณ | 2022-05-24 |
---|
The impacts of extension consistency, consumer risk perception on dilution effect in brand extension | Branding | Article | Zhiwei He, Haijun Lu | 2022-05-24 |
---|
A study on the relationship between brand value enhancement and customer satisfaction in the soft drink industry : based on brand identity perspective | Branding | Article | Wanting Xu | 2022-05-24 |
---|
Conceptual Analysis of Brand Love in Online Brand Community | Branding | Article | Anon Khamwon, Kanyawee Pornsrimate | 2022-05-24 |
---|
Branding private higher education institutions in South Africa through the evaluation of current branding models | Branding | Article | Alan Bird, Virimai Mugobo | 2022-05-24 |
---|
Airbnb branding : heritage as a branding element in the sharing economy | Branding | Article | Alvaro Fierro, Ibon Aranburu | 2022-05-24 |
---|
Social media marketing, functional branding strategy and intentional branding | Branding | Article | Mohammad Fahmi Al-Zyoud | 2022-05-24 |
---|
The role of a city council in a place branding campaign : the case of Vic in Catalonia | Branding | Article | Xavier Ginesta, Jordi de-San-Eugenio-Vela, Jose-Antonio Corral-Marfil, Jordi Montana | 2022-05-24 |
---|
Managing and building B2B SME brands: an emerging market perspective | Branding | Article | Fenfang Lin, Jake Ansell, Alasdair Marshall, Udechukwu Ojiako | 2022-05-24 |
---|
Emotional branding speaks to consumers’ heart : the case of fashion brands | Branding | Article | Youn-Kyung Kim, Pauline Sullivan | 2022-05-24 |
---|
การบริหารแบรนด์องค์การ : หนทางสู่ความสําเร็จสําหรับผู้ประกอบการวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม | Branding | Article | พงศ์ศิริ คําขันแก้ว | 2022-05-24 |
---|
Factor positively influencing brand purchase intention towards luxury bags of consumers in Sukhumvit Area of Bangkok | Branding | Thesis/Dissertations | Preyanat Pattanapong | 2022-05-24 |
---|
The effect of brand image, product quality and sale promotion to Thai consumers decesions to purchase Korean brand cosmetics in Bangkok District | Branding | Thesis/Dissertations | Hsi Thu Pyae Sone | 2022-05-24 |
---|
An influence of brand presenter towards consumer perception of Moccona brand identity: a case study of Aum Patcharapa | Branding | Thesis/Dissertations | Kollawach Luangorachorn | 2022-05-24 |
---|
The relationship between brand knowledge, brand experience, brand trust and brand loyalty on luxury brand of perfume toward Chinese consumers | Branding | Thesis/Dissertations | Jing Chuyuan | 2022-05-24 |
---|