Title
Artisanal food distribution business-marketing & sales strategiesThesis/Dissertations
การวางแผนสื่อสำหรับการสื่อสารการตลาดเชิงกิจกรรมในยุคดิจิตอลThesis/Dissertations
Exploring digital marketing trends & opportunities in the hospitality industryThesis/Dissertations
Information systems strategic plan: a digital marketing companyThesis/Dissertations
The study of identifying key success factors in deciding the visual(1) types and elements using on Facebook Ads among fashion industryThesis/Dissertations
อิทธิพลของสื่อโฆษณาในเครือข่ายสังคมออนไลน์ที่มีผลต่อกระบวนการตอบสนองของผู้บริโภคThesis/Dissertations
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าออนไลน์ผ่านช่องทางตลาดกลาง พาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ (E-Marketplace)Thesis/Dissertations
ปัจจัยนำของการรับรู้ความเสี่ยงและพฤติกรรมการซื้อสินค้าออนไลน์ของผู้บริโภคเจเนอเรชั่นเอ็กซ์และเจเนอเรชั่นวายThesis/Dissertations
การสร้างความยั่งยืนด้วยการใช้เนื้อหาเชิงการตลาด (Content Marketing) เพื่อสร้างความได้เปรียบเชิงการแข่งขันทางธุรกิจ ผ่านสื่อสังคมออนไลน์Thesis/Dissertations