Title
ผลกระทบของการตลาดผ่านสื่อสังคมและดิจิทัลต่อคุณค่าของตราสินค้าและความผูกพันของผู้ใช้บริการสายการบินArticle
แนวทางการแก้ปัญหาการบินพลเรือนของไทยอย่างยั่งยืนArticle
The impact of COVID-19 on global aviation industry:a phenomenological studyArticle
การวิเคราะห์องค์ประกอบของรูปแบบกลยุทธ์การตลาดบริการสายการบินราคาประหยัดในมุมมองของผู้ใช้บริการรองรับสู่ประชาคมเศรษฐกิจอาเซียนArticle
กรอบแนวคิดการจัดการนวัตกรรมเชิงกลยุทธ์ : สาเหตุและผลลัพธ์Article
การบริหารธุรกิจค้าส่งรายย่อยผ่านการประยุกต์ใช้โมเดลธุรกิจคานวาสArticle
วิเคราะห์กลยุทธ์ทางการตลาดของสายการบินสิงคโปร์แอร์ไลน์ในการสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขันในธุรกิจสายการบินArticle
The case for a socially oriented business model canvas : the social enterprise model canvasArticle
Business model innovation with platform canvasArticle
Towards a new business model canvas for patform businesses in two-sided marketsArticle
ผลกระทบและการปรับตัวของธุรกิจการบินจากสถานการณ์การแพร่ระบาดของเชื้อไวรัสโควิด-19 (COVID-19)Article
The communication process in airlines’ crisis managementArticle
A review of recent trends in airline ancillary revenuesArticle
Business analytics and sociomateriality : a study on the practice of revenue management in an airline companyArticle
Dynamic disruption management in airline networks under airport operating uncertaintyArticle
Management Innovation in Brazilian Technology Companies: The Challenges Faced by Managers in the Practice of InnovationArticle
Strategic Innovation Planning and Partnerships: Aligning Market, Products/Services/Processes and TechnologiesArticle
Open Innovation Management of Thai Auto Parts ManufacturerArticle
Management Innovation in Chinese Context: The Diffusion of TQM in ChinaArticle
Empowerment of Youth Agribusiness Entrepreneurs Using Social Capital Based Business Models Canvas in North SulawesiArticle