Title
วิเคราะห์กลยุทธ์ทางการตลาดของสายการบินสิงคโปร์แอร์ไลน์ในการสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขันในธุรกิจสายการบินArticle
The case for a socially oriented business model canvas : the social enterprise model canvasArticle
Business model innovation with platform canvasArticle
Towards a new business model canvas for patform businesses in two-sided marketsArticle
ผลกระทบและการปรับตัวของธุรกิจการบินจากสถานการณ์การแพร่ระบาดของเชื้อไวรัสโควิด-19 (COVID-19)Article
The communication process in airlines’ crisis managementArticle
A review of recent trends in airline ancillary revenuesArticle
Business analytics and sociomateriality : a study on the practice of revenue management in an airline companyArticle
Dynamic disruption management in airline networks under airport operating uncertaintyArticle
Management Innovation in Brazilian Technology Companies: The Challenges Faced by Managers in the Practice of InnovationArticle
Strategic Innovation Planning and Partnerships: Aligning Market, Products/Services/Processes and TechnologiesArticle
Open Innovation Management of Thai Auto Parts ManufacturerArticle
Management Innovation in Chinese Context: The Diffusion of TQM in ChinaArticle
Empowerment of Youth Agribusiness Entrepreneurs Using Social Capital Based Business Models Canvas in North SulawesiArticle
แบบจําลองธุรกิจหรือ Business Model Canvas สิ่งที่ต้องรู้ก่อนเริ่มธุรกิจที่เกี่ยวเนื่องกับธุรกิจท่องเที่ยวArticle
กลยุทธ์การตลาดภายในสําหรับการส่งเสริมความจงรักภักดี และการธํารงรักษานักบินในธุรกิจการขนส่งทางอากาศระหว่างประเทศArticle
การจัดการระบบการให้บริการผู้โดยสารท่าอากาศยานสุวรรณภูมิในภาวะแข่งขันกับผลสัมฤทธิ์Article
การพัฒนารูปแบบศักยภาพผู้บริหารระดับกลางเพื่อการแข่งขันในธุรกิจอุตสาหกรรมการบินArticle
ปัจจัยแรงขับภายในและภายนอกที่มีอิทธิพลต่อความพึงพอใจในการทํางานของพนักงานต้อนรับภาคพื้นดิน : กรณีศึกษาสายการบินไทยArticle
ความสัมพันธ์ระหว่างคุณภาพชีวิตในการทำงานและความผูกพันต่อองค์กรของพนักงานสายการบินฝ่ายปฏิบัติงานภาคพื้นดิน:กรณีศึกษาสายการบินไทยไลอ้อนแอร์Article