Title | Category | Sub category | Authors | Date |
---|
การบริหารความสัมพันธ์กับลูกค้าขององค์กรธุรกิจไทย | AB401 Customer Relations Management | Article | วาสิตา บูรณศิลปิน, ยุบล เบ็ญจรงค์กิจ | 2021-09-17 |
---|
อิทธิพลลักษณะขององค์การ การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ ทักษะของพนักงาน และความสามารถด้านการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ผ่านสื่อสังคมออนไลน์ต่อผลการดำเนินงานด้านลูกค้าของธุรกิจโรงแรมในประเทศไทย | AB401 Customer Relations Management | Article | ชุติญาภัค วาฤทธิ์ บุษยา วงษ์ชวลิตกุล วรภัทร ไพรีเกรง | 2021-09-17 |
---|
Do Technology-Based Sales Support Materials Make a Difference in Personal Selling? The Impact of Technology Usage by Gender in the Personal Selling Process | AB401 Customer Relations Management | Article | Youngsu Lee,Heinze, Timothy | 2021-09-17 |
---|
Customer Experience Journeys: Loyalty Loops Versus Involvement Spirals | AB401 Customer Relations Management | Article | Anton Siebert, Ahir Gopaldas, Andrew Lindridge, Claudia Simoes | 2021-09-17 |
---|
Spontaneity and planning in arts attendance: insights from qualitative interviews and the Audience Finder database | AB401 Customer Relations Management | Article | Sarah Price, Rachel Perry, Oliver Mantell, James Trinder, Stephanie Pitts | 2021-09-17 |
---|
S-D logic-informed customer engagement: integrative framework, revised fundamental propositions, and application to CRM | AB401 Customer Relations Management | Article | Linda D.Hollebeek,Rajendra K.Srivastava,Tom Chen | 2021-09-17 |
---|
Agreement by design: The effect of visual harmony on responses to surveys | AB401 Customer Relations Management | Article | Ulrich R. Orth,Kristina Nickel,Rebekka Bohm,Katharina Rowe | 2021-09-17 |
---|
Harnessing Internal Support to Enhance Customer Relationships: The Role of Networking, Helping, and Allocentrism | AB401 Customer Relations Management | Article | Kevin Duane Bradford, Yongmei Liu, Yuying Shi, Barton A.Weitz, Jun Xu | 2021-09-17 |
---|
Exploring the importance of behavior during personal interactions and customer relationship management : case interview | AB401 Customer Relations Management | Article | Ying-Yen Liu | 2021-09-17 |
---|
Exploring Social CRM for Development of SMEs in Mauritius | AB401 Customer Relations Management | Article | Randhir Roopchund | 2021-09-17 |
---|
Understanding and managing customer relational benefits in services: a meta-analysis | AB401 Customer Relations Management | Article | Dwayne D.Gremler, Yves Van Vaerenbergh, Elisabeth C. Bruggen, Kevin P. Gwinner | 2021-09-17 |
---|
The impact of unprofitable customer management strategies on shareholder value | AB401 Customer Relations Management | Article | Hui Feng,Neil A.Morgan,Lopo L.Rego | 2021-09-17 |
---|
When Salespeople Manage Customer Relationships: Multidimensional Incentives and Private Information | AB401 Customer Relations Management | Article | Minkyung Kim, K.Sudhir, Kosuke Uetake, Rodrigo Canales | 2021-09-17 |
---|
Customer relationship management systems and organizational performance: Quantitative evidence from the Jordanian telecommunication industry | AB401 Customer Relations Management | Article | Ghazi A. Al-Weshah, Excimirey Al-Manasrah, Manar Al-Qatawneh | 2021-09-17 |
---|
Tolerating and Managing Failure: An Organizational Perspective on Customer Reacquisition Management | AB401 Customer Relations Management | Article | Arnd Vomberg, Christian Homburg,Olivia Gwinner | 2021-09-17 |
---|
ตัวแบบวุฒิภาวะเพื่อการปรับปรุงความสัมพันธ์กับลูกค้าในการจัดการตลาดดิจิทัล | AB401 Customer Relations Management | Article | รัฐ ใจรักษ์ | 2021-09-17 |
---|
ปัจจัยหลักในการบริหารความสัมพันธ์กับลูกค้าบนสื่อสังคมออนไลน์ของอุตสาหกรรมโรงแรมในประเทศไทย | AB401 Customer Relations Management | Article | ชุติญาภัค วาฤทธิ์, บุษยา วงษ์ชวลิตกุล, วรภัทร ไพรีเกรง | 2021-09-17 |
---|
ประสิทธิผลการดำเนินงานของการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ของธุรกิจโรงแรมในภาคตะวันออก ของประเทศไทย | AB401 Customer Relations Management | Article | ทรงศรี ด่านพัฒนาภูมิ | 2021-09-17 |
---|
Application of Data Mining for Customer Relationship Management in the Hotel Industry | AB401 Customer Relations Management | Article | Tzu-Ching Lin | 2021-09-17 |
---|
กลยุทธ์การบริหารความสัมพันธ์กับลูกค้าของธุรกิจบริการโทรศัพท์เคลื่อนที่ต่อความภักดีในตราสินค้ากรณีศึกษาเปรียบเทียบตราสินค้าเอไอเอสดีแทคและทรูมูฟ | AB401 Customer Relations Management | Article | ชื่นสุมล บุนนาค, ณัฐวุฒิ จันดี | 2021-09-17 |
---|