Skip to the content
Online Resource
Library @ Learning Space
Menu
Home
online resource
Help
Search:
21st Century skills
3D Animation
AB401 Customer Relations Management
AB402 Strategic Airline Management
ABM156 Consumer Behavior and Service Psychology in Hospitality and Aviation Industry
Advertising
Airline Business Management
Architecture
Art of Life
Artificial Intelligence (AI)
Augmented Reality (AR)/Virtual reality (VR)/Mixed reality (MR)
Big Data and Data Analytics
Blockchain
Branding
Broadcasting and Digital Journalism
Chatbot
Cloud service
Coding
Content creator
Creative Economy
Creativity
Critical Thinking
Cybersecurity
Digital Footprint
Digital literacy
Digital Marketing
Digital Media
Electronics Engineering
ENG421 Paragraph Writing
ENG441 Introduction to Research in English Language
Entrepreneurship
Event Production and Mice Management
Film
Financial and Investment Planning
Food Delivery
Freelance
Game and Interactive Media
Global Community
Growth Mindset
Health and Wellness for Life
Hospitality industry
HR 417 Business Professional Skills
HT261 Service Psychology
HT264 Consumer Behavior in Tourism and Hospitality Industry
HT461 Research for Tourism and Hospitality Industry
IBC181 China in New Era
IBC283 Chinese Consumer Insight
Influencer
Infographic
Interior Design
Internet of Things (IoT)
Law
Learning
LM 462 Quality Management
LM 469 Customer Service Management for Global Business
LM467 Sustainable logistics and Supply Chain Management in Digital Era
Logistics and supply chain management
MG 424 Strategic Management
MK315 Price Management and Sales Forecasting
MK424 Marketing Strategy and Marketing Planning
Motion Graphics
Packaging design
Product design
Storytelling
Successful People
Sustainable Development
Technology and Innovation
TH112 Foreign Languages in Thai
TH201 Reading Skills Development
TH215 Styles in Literary Works
TH401 Language, Society and Culture
TH458/TH315 Literary Arts in Song
TH482 Thai Wisdom and Literature
TM 420 MICE Management
TM 422 Meeting and Incentive Travel Management
TM 424 Venue Management
TM 426 Service Providers in MICE Industry
TM105 Community Based Tourism
TM423 Convention Management
TM425 Exhibition Management
User eXperience (UX)/User interface (UI)
Visual Effects
Youtuber
การทำธุรกิจ
การพัฒนาทักษะการนำเสนอ
การพัฒนาบุคลิกภาพ
การเรียนรู้ตนเอง
ความคิดสร้างสรรค์
นักข่าวพลเมือง
ภาษาอังกฤษเพื่อการสื่อสาร
ภูมิปัญญาท้องถิ่น
สาธารณรัฐประชาชนจีน
Title
Category
Sub category
Authors
Date
การบริหารความสัมพันธ์กับลูกค้าขององค์กรธุรกิจไทย
AB401 Customer Relations Management
Article
วาสิตา บูรณศิลปิ, ยุบล เบ็ญจรงค์กิจ
2021-09-17
การบริหารความสัมพันธ์ลูกค้า (CRM) ของโรงแรมระดับ 4-5 ดาวในประเทศไทย
AB401 Customer Relations Management
Article
ประทีป เวทย์ประสิทธ์
2021-09-17
การใช้เทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อสนับสนุนการจัดการความสัมพันธ์ของลูกค้าในสถาบันอุดมศึกษา
AB401 Customer Relations Management
Article
อรรถพล จันทร์สมุด
2021-09-17
E-CRM: การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ในยุคสังคมดิจิทัลของธุรกิจศัลยกรรมความงาม
AB401 Customer Relations Management
Article
อภิษฎา ดินม่วง, กฤษดา เชียรวัฒนสุข
2021-09-17
กลยุทธ์ความรับผิดชอบต่อสังคม (CSR) และ กลยุทธ์การบริหารความสัมพันธ์กับลูกค้า (CRM) กับผลกระทบต่อการด าเนินการขององค์กร:กรณีศึกษาภาคอุตสาหกรรมการผลิตในวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม (SMEs)ในประเทศไทย
AB401 Customer Relations Management
Article
ภักดี มะนะเวศ
2021-09-17
รูปแบบการจัดการกิจกรรมลูกค้าสัมพันธ์ทางสื่อสังคมที่นำไปสู่การสร้างผลประโยชน์ทางการเงินของธุรกิจ
AB401 Customer Relations Management
Article
กุลยา อุปพงษ์ และภูษณิศา เตชเถกิง
2021-09-17
ปัจจัยที่มีผลต่อการบริหารลูกค้าสัมพันธ์เพื่อเพิ่มประสิทธิภาพขององค์กร
AB401 Customer Relations Management
Article
ศศิวิมล ตองอ่อน, กุลยา พัฒนากูล
2021-09-17
การจัดการความสัมพันธ์กับลูกค้าด้วยความไว้วางใจเพื่อสร้างคุณค่าสำหรับลูกค้าและซัพพลายเออร์อย่างยั่งยืน : ทบทวนวรรณกรรม
AB401 Customer Relations Management
Article
ธีร์วรา บวชชัยภูมิ, นิลุบล ศิวบวรวัฒนา
2021-09-17
ความสัมพันธ์ทางการบริหารลูกค้าสัมพันธ์กับความได้เปรียบในการแข่งขันของธุรกิจบริการเกี่ยวกับการก่อสร้าง จังหวัดกาฬสินธุ์
AB401 Customer Relations Management
Article
พรนภา โคตะโน, เสาวลักษณ์ นิกรพิทยา, เสาวลักษณ์ โกศลกิตติอัมพร
2021-09-17
ลบความเชื่อโลกเข้าสู่ยุคไร้ Brand Loyalty! เมื่อ “ลูกค้าเก่า” สร้างยอดขายได้มากกว่าลูกค้าใหม่
AB401 Customer Relations Management
Website/Blog
WP
2021-09-17
เส้นทางสู่ความภักดี From Customer Journey to Brand Loyalty
AB401 Customer Relations Management
Website/Blog
ศ.วิทวัส รุ่งเรืองผล
2021-09-17
วิธีบริหาร Customer Experience ให้มีประสิทธิภาพ
AB401 Customer Relations Management
Website/Blog
ปรีดี นุกุลสมปรารถนา (Pop)
2021-09-17
แนวโน้ม Customer Experience ในอนาคต
AB401 Customer Relations Management
Website/Blog
ปรีดี นุกุลสมปรารถนา (Pop)
2021-09-17
รวม 16 วิธีในการหา Insight ของลูกค้า
AB401 Customer Relations Management
Website/Blog
ปรีดี นุกุลสมปรารถนา (Pop)
2021-09-17
วรวีร์ ไม้ตราวัฒนา สร้างธุรกิจผูกใจลูกค้าด้วย CRM
AB401 Customer Relations Management
Website/Blog
กัมปนาท กาญจนาคาร
2021-09-17
CRM คืออะไร สำคัญอย่างไรกับธุรกิจออนไลน์ (Online Business)
AB401 Customer Relations Management
Website/Blog
Adisorn Kaewchansilp
2021-09-17
เรียนรู้เคล็ดลับการทำ CRM มัดใจลูกค้าให้อยู่หมัดจากแบรนด์ดัง
AB401 Customer Relations Management
Website/Blog
Noon Inch
2021-09-17
กรณีศึกษา : ทำการตลาด CRM เชื่อมใจด้วย Virtual Concert อย่างไร เมื่อลูกค้ากลุ่มใหญ่เป็นวัย 40+
AB401 Customer Relations Management
Website/Blog
Arty Siriluck
2021-09-17
Customer Centric คืออะไร? (การให้ลูกค้าเป็นศูนย์กลางธุรกิจ)
AB401 Customer Relations Management
Website/Blog
Tiger
2021-09-17
CRM คืออะไร? ทำอะไรได้ [Customer Relationship Management]
AB401 Customer Relations Management
Website/Blog
Tiger
2021-09-17
Page 535 of 1,616
« First
«
...
10
20
30
...
533
534
535
536
537
...
540
550
560
...
»
Last »