Title
การสร้างแบรนด์ สยามคอร์นเนอร์ แทรเวล ในสังคมมุสลิมThesis/Dissertations
การสร้างแบรนด์และสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการผลิตภัณฑ์แว่นกันแดด “ยักคิ้ว”Thesis/Dissertations
การสร้างแบรนด์ธุรกิจทัวร์ตามรอยศิลปินเกาหลีThesis/Dissertations
การสร้างแบรนด์ผลิตภัณฑ์ครีมสมุนไพรมะขาม “พะเยา”Thesis/Dissertations
การสร้างแบรนด์กล้วยไม้ “จอมทองแคลียา”Thesis/Dissertations
ปัจจัยด้านการให้บริการและบุคลิกภาพของแบรนด์ที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการร้านเครื่องสำอางมัลติแบรนด์Thesis/Dissertations
การรับรู้คุณค่าตราสินค้าและการตลาดสื่อสังคมออนไลน์ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์อาหารเสริมคอลลาเจนThesis/Dissertations
คุณค่าของตราสินค้าและปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการ ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อซ้ำของผู้บริโภคกาแฟร้านคาเฟ่อเมซอน ศึกษาเฉพาะ สาขาในห้างสรรพสินค้าในเขตจังหวัดปทุมธานีThesis/Dissertations
การศึกษาคุณค่าตราสินค้า ที่ส่งผลต่อทัศนคติ และพฤติกรรมการบอกต่อ (Word of Mouth) ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร : กรณีศึกษาแบรนด์แอปเปิล (Apple)Thesis/Dissertations
Factors influencing brand salience for automotive brands of Thai consumers: the impact on brand preference.Thesis/Dissertations
Challenge of healthcare professionals in building a hospital brand: a case study of Nan Ah hospital.Thesis/Dissertations
Measuring customer-based brand equity on sportswear market in Bangkok metropolitan area.Thesis/Dissertations
Key drivers of automobile brand choice in Bangkok.Thesis/Dissertations
A study of the importance of branding and digital marketing to South African msmes.Thesis/Dissertations
Customer perception about branding and purchase intention a study of smartphone purchasing in ThailandThesis/Dissertations
Making the brand : exploring the role of branding in popular musicThesis/Dissertations
การสื่อสารตราสินค้าบุลคลของแบรนด์ วทานิกาThesis/Dissertations
Brand influence online: cross-platform social network analysis on the enablement of effective brand communitiesThesis/Dissertations
Sudden Studios – AI-Powered BrandingThesis/Dissertations
Selling cool : a visual analysis of Apple’s Brand IdentityThesis/Dissertations