Title | Category | Sub category | Authors | Date |
---|
จิตวิญญาณการบริการแบบญี่ปุ่น: สร้าง Omotenashi ให้พนักงานได้ยังไง | รายการ Innovative Wisdom | HT261 Service Psychology | Video/Clip/Podcast | CU Radio Channel | 2021-09-09 |
---|
จิตวิญญาณการบริการแบบญี่ปุ่น: Omotenashi คืออะไร | รายการ Innovative Wisdom | HT261 Service Psychology | Video/Clip/Podcast | CU Radio Channel | 2021-09-09 |
---|
การเตรียมความพร้อมของอุตสาหกรรมการท่องเที่ยว ภายใต้มาตรฐาน SHA (Ep.2) | HT261 Service Psychology | Video/Clip/Podcast | Amazing Thailand | 2021-09-09 |
---|
การเตรียมความพร้อมของอุตสาหกรรมการท่องเที่ยว ภายใต้มาตรฐาน SHA (Ep.1) | HT261 Service Psychology | Video/Clip/Podcast | Amazing Thailand | 2021-09-09 |
---|
Always Vacation | การบริการที่เกิดจากอยากมอบความสุขให้ลูกค้า | รายการ biz genius | HT261 Service Psychology | Video/Clip/Podcast | CU Radio Channel | 2021-09-09 |
---|
10 Winning Customer Service Psychology Tips You Can Adopt to Dominate Your Industry | HT261 Service Psychology | Website/Blog | CommBox | 2021-09-09 |
---|
9 Principles to Understand Customer Service Psychology | HT261 Service Psychology | Website/Blog | Mehra, Anurag | 2021-09-09 |
---|
พื้นฐานของจิตวิทยาอุตสาหกรรม – องค์การ | HT261 Service Psychology | Website/Blog | Kendra Cherry | 2021-09-09 |
---|
ตัวแปรที่มีอิทธิพลต่อคุณภาพการให้บริการ | HT261 Service Psychology | Website/Blog | ชัชวาล อรวงศ์ศุภทัต | 2021-09-09 |
---|
แนวคิดทฤษฎีที่เกี่ยวข้องกับความพึงพอใจในคุณภาพการบริการ | HT261 Service Psychology | Website/Blog | ชีวรรณ เจริญสุข | 2021-09-09 |
---|
Stepping into the kitchen: lay clients as co-producers of a professional service | HT261 Service Psychology | Article | Ran Lachman | 2021-09-09 |
---|
When Should Customers Control Service Delivery? Implications for Service Design | HT261 Service Psychology | Article | Ioannis, Bellos, Stylianos Kavadias | 2021-09-09 |
---|
When Does the Service Process Matter? A Test of Two Competing Theories | HT261 Service Psychology | Article | Michael K. Hui, , Xiande Zhao, Xiuncheng Fan, Kevin Au | 2021-09-09 |
---|
Touching services: tangible objects create an emotional connection to services even before their first use | HT261 Service Psychology | Article | Nora Nagele, Benjamin von Walter, Philipp Scharfenberger, Daniel , Wentzel | 2021-09-09 |
---|
An empirical study of service postponement: locating the push–pull boundary | HT261 Service Psychology | Article | Kathleen Iacocca, Matthew Liberatore | 2021-09-09 |
---|
How to digitalize inseparable service processes: the enabling role of internal and external support for innovation | HT261 Service Psychology | Article | Anna Moker, Prisca Brosi, Isabell M. Welpe | 2021-09-09 |
---|
การพัฒนาธุรกิจสปาไทยสู่ความยั่งยืน : วิธีการทางจิตวิทยาบริการ | HT261 Service Psychology | Article | ยศวดี แขวัฒนะ, เสาวนีย์ สมันตรีพร | 2021-09-09 |
---|
ปัจจัยทางการตลาดที่มีความสัมพันธ์กับการตัดสินใจของนักท่องเที่ยวเพศหญิงชาวไทยในการเลือกใช้บริการห้องพักโรงแรมประเภทโพสเทล | HT261 Service Psychology | Article | วสันต์ กานต์วรรัตน์ | 2021-09-09 |
---|
พฤติกรรมและแรงจูงใจของนักท่องเที่ยวชาวจีนต่อการเลือกใช้บริการพักโรงแรม5ดาวในกรุงเทพมหานครในช่วงเกิดโรคระบาด COVID-19 | HT261 Service Psychology | Article | วงศธร อรรถวิทยา, คาล จามรมาน | 2021-09-09 |
---|
โมเดลความสัมพันธ์เชิงสาเหตุของส่วนผสมทางการตลาดสำหรับธุรกิจบริการที่ส่งผลต่อพฤติกรรมทางการตลาดของนักท่องเที่ยวในการเลือกเข้าพักที่โรงแรม จังหวัดอุบลราชธานี ประเทศไทย | HT261 Service Psychology | Article | รัชกร โชติประดิษฐ์, นิตยา สุริยะพันธ์, Seesamai Douangman, ภัทราวดี มากมี | 2021-09-09 |
---|