Title
The Impact of Online Consumer Reviews on Online Sales: The Case-Based Decision Theory ApproachArticle
Helpfulness and economic impact of multidimensional rating systems: Perspective of functional and hedonic characteristicsArticle
Altruism and social utility in consumer sharing behaviorArticle
Strategic recommendations for new product adoption in the Chinese marketArticle
Chatbots in retail: How do they affect the continued use and purchase intentions of Chinese consumers?Article
Consumer behavior and food prices during the COVID‐19 pandemic: Evidence from Chinese citiesArticle
How to craft humorous advertisements across diverse cultures? Multi‐country insights from Brazilian, Chinese and American consumersArticle
British Supermarkets and Multiculturalism in Consumer Food Shopping BehaviourArticle
Perception and purchase behavior of young Indian consumers towards Chinese products under the backdrop of their economic and political rivalryArticle
Determinants of Chinese consumers’ purchase intentions for luxury goodsArticle
The Effect of Temporal Orientation on Green Purchase Behavior: Comparing U.S. and Chinese ConsumersArticle
To use or not use: Understanding Chinese consumers’ intention toward “serving chopsticks”Article
Informing, Reinforcing, and Referencing: Chinese Male Consumers’ Interpretation of Luxury Advertising and Luxury Brands’ Presence on Chinese Social MediaArticle
Consumer Behavior and Marketing Factors of Famous Department Store in Chengdu, ChinaArticle
แนวโน้มของผู้บริโภคจีนปี 2020Article
ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อและพฤติกรรมการซื้อผลไม้จากประเทศไทยของผู้บริโภคชาวจีนในเมืองหนานหนิงเขตปกครองตนเองชนชาติจ้วงกวางสี สาธารณรัฐประชาชนจีนArticle
พฤติกรรมผู้บริโภคและความพึงพอใจของผู้ใช้ในกรุงปักกิ่งที่ใช้แอปพลิเคชันพยากรณ์สภาพอากาศของจีนในประเทศจีนArticle
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อนวนิยายจีนArticle
พฤติกรรมของผู้บริโภคในการเลือกซื้อสินค้านำเข้าจากประเทศจีนArticle
การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคอาหารเพื่อสุขภาพในเทศบาลนครหาดใหญ่จังหวัดสงขลาArticle