Title | Category | Sub category | Authors | Date |
---|
The Impact of Online Consumer Reviews on Online Sales: The Case-Based Decision Theory Approach | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | M. Huang, A. D. Pape | 2024-06-01 |
---|
Helpfulness and economic impact of multidimensional rating systems: Perspective of functional and hedonic characteristics | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | Demei Kong, Jun Yang, Hongchen Duan, Siyue Yang | 2024-06-01 |
---|
Altruism and social utility in consumer sharing behavior | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | Alicia L.Say, Guo, Ruey‐Shan A. Say, Chialin Chen | 2024-06-01 |
---|
Strategic recommendations for new product adoption in the Chinese market | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | Chih-Wei Chao, Mike Reid, Po-Hsin Lai, Vaughan Reimers | 2024-06-01 |
---|
Chatbots in retail: How do they affect the continued use and purchase intentions of Chinese consumers? | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | Kan Jiang, Meilian Qin, Shurong Li | 2024-06-01 |
---|
Consumer behavior and food prices during the COVID‐19 pandemic: Evidence from Chinese cities | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | Bixuan Yang, Frank Asche, Tao Li | 2024-06-01 |
---|
How to craft humorous advertisements across diverse cultures? Multi‐country insights from Brazilian, Chinese and American consumers | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | Ying Zhu, Valerie Lynette Wang, Yong J. Wang, Joicey J. Wei | 2024-06-01 |
---|
British Supermarkets and Multiculturalism in Consumer Food Shopping Behaviour | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | Ayantunji Gbadamosi | 2024-06-01 |
---|
Perception and purchase behavior of young Indian consumers towards Chinese products under the backdrop of their economic and political rivalry | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | Angan Sengupta | 2024-06-01 |
---|
Determinants of Chinese consumers’ purchase intentions for luxury goods | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | Lini Zhang, Brenda Cude, Haidong Zhao | 2024-06-01 |
---|
The Effect of Temporal Orientation on Green Purchase Behavior: Comparing U.S. and Chinese Consumers | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | Sigal Segev | 2024-06-01 |
---|
To use or not use: Understanding Chinese consumers’ intention toward “serving chopsticks” | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | Qian Chen, Rong Huang, Aiping Zhang, Yingzhi Guo | 2024-06-01 |
---|
Informing, Reinforcing, and Referencing: Chinese Male Consumers’ Interpretation of Luxury Advertising and Luxury Brands’ Presence on Chinese Social Media | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | Huan Chen, Ye Wang, Fei Qiao | 2024-06-01 |
---|
Consumer Behavior and Marketing Factors of Famous Department Store in Chengdu, China | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | Wei Xitao | 2024-06-01 |
---|
แนวโน้มของผู้บริโภคจีนปี 2020 | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | อริสรา อัครพิสิฐ | 2024-06-01 |
---|
ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อและพฤติกรรมการซื้อผลไม้จากประเทศไทยของผู้บริโภคชาวจีนในเมืองหนานหนิงเขตปกครองตนเองชนชาติจ้วงกวางสี สาธารณรัฐประชาชนจีน | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | Zhang Shen, โสรัจ กายบริบูรณ์, ไพรัช มากกาญจนกุล | 2024-06-01 |
---|
พฤติกรรมผู้บริโภคและความพึงพอใจของผู้ใช้ในกรุงปักกิ่งที่ใช้แอปพลิเคชันพยากรณ์สภาพอากาศของจีนในประเทศจีน | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | ลิน ชุย, ภัทรฤทัย เกณิกาสมานวรคุณ | 2024-06-01 |
---|
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อนวนิยายจีน | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | ธวัลรัตน์ ยศกรวราเกียรติ, ธาตรี ใต้ฟ้าพูล | 2024-06-01 |
---|
พฤติกรรมของผู้บริโภคในการเลือกซื้อสินค้านำเข้าจากประเทศจีน | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | อจิรภาส์ มีเพิ่มพูนศรี, ชาญเดช เจริญวิริยะกุล, สโรชินี ศิริวัฒนา | 2024-06-01 |
---|
การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคอาหารเพื่อสุขภาพในเทศบาลนครหาดใหญ่จังหวัดสงขลา | IBC283 Chinese Consumer Insight | Article | ธัญลักษณ์ ถาวรจิต | 2024-06-01 |
---|