Title
Thai EFL Learners’ Perceptions toward Learning English Descriptive Paragraph Writing through Haiku PoemsArticle
Effects of Using Haiku Poems on Descriptive Paragraph Writing for EFL LearnersArticle
การประเมินตนเองด้านสมรรถนะการเขียนย่อหน้าภาษาอังกฤษและความคิดเห็นของนักศึกษาต่อเทคนิคการเขียนเค้าโครงArticle
การวิเคราะห์ข้อผิดพลาดด้านคำศัพท์ในการเขียนภาษาอังกฤษระดับย่อหน้า ของนักศึกษาชั้นปีที่ 1 มหาวิทยาลัยศิลปากร วิทยาเขตสนามจันทร์Article
Utilizing Dictation Techniques in Process Writing Instruction: Improving Undergraduate Students’ English Writing PerformanceArticle
Getting a grip on the writing process: (Effective) approaches to write argumentative and narrative texts in L1 and L2Article
A tale of two English teachers: Examining narrative in multilingual writing and teachingArticle
Exploring the use of model texts as a feedback instrument in expository writing: EFL learners’ noticing, incorporations, and text qualityAuthor links open overlay panelArticle
Thai EFL Students’ Perceptions toward Learning English Descriptive Paragraph Writing through Problem-Based LearningArticle
An Approach for Developing Descriptive Paragraph Writing Competence through FRESH for Thai Tertiary StudentsArticle
Building an Initial Validity Argument for Binary and Analytic Rating Scales for an EFL Classroom Writing Assessment: Evidence from Many-Facets Rasch MeasurementArticle
Foundation English Course Development for Thai Tertiary Education: Learners’ Perceived Needs and Factor AnalysisArticle
An Investigation into Aspects of Improvement of Basic Paragraph Writing SkillsArticle
Implementing Genre-Based Self-Regulated Instruction (GBSRI) to Enhance the English Writing Ability of Thai Undergraduate StudentsArticle
การสำรวจความผิดพลาดทางไวยากรณ์ในการเขียนย่อหน้าภาษาอังกฤษของนักศึกษาสาขาวิชาภาษาอังกฤษ ศศ.บ.ชั้นปีที่ 2 ที่ลงทะเบียนในรายวิชาการเขียนอนุเฉทภาษาอังกฤษArticle
ผลของการใช้กลยุทธ์การเขียนเค้าโครงต่อความตระหนักรู้ ในการใช้กลยุทธ์และความสามารถในการเขียนย่อหน้าของ นักศึกษาระดับปริญญาตรีที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศArticle
An Error Analysis in Paragraph Writing in Academic Writing Class of Thai Undergraduate Students, Rajamangala University of TechnologyArticle
The Effects of Corpus-based Approach on Senior Secondary School Students’ Writing Narrative Paragraph AbilityArticle
Theory and Practice in Language StudiesJournal
Journal of Language Teaching and ResearchJournal