Title | Category | Sub category | Authors | Date |
---|
Thai EFL Learners’ Perceptions toward Learning English Descriptive Paragraph Writing through Haiku Poems | ENG421 Paragraph Writing | Article | Monruedee Sarnjai, Sukanya Kaowiwattanakul | 2024-11-20 |
---|
Effects of Using Haiku Poems on Descriptive Paragraph Writing for EFL Learners | ENG421 Paragraph Writing | Article | Monruedee Sarnjai | 2024-11-20 |
---|
การประเมินตนเองด้านสมรรถนะการเขียนย่อหน้าภาษาอังกฤษและความคิดเห็นของนักศึกษาต่อเทคนิคการเขียนเค้าโครง | ENG421 Paragraph Writing | Article | มลฤดี สิทธิชัย | 2024-11-20 |
---|
การวิเคราะห์ข้อผิดพลาดด้านคำศัพท์ในการเขียนภาษาอังกฤษระดับย่อหน้า ของนักศึกษาชั้นปีที่ 1 มหาวิทยาลัยศิลปากร วิทยาเขตสนามจันทร์ | ENG421 Paragraph Writing | Article | พนิตภิชาญ์ มานอก, ภัทร์ธีรา เทียนเพิ่มพูน | 2024-11-20 |
---|
Utilizing Dictation Techniques in Process Writing Instruction: Improving Undergraduate Students’ English Writing Performance | ENG421 Paragraph Writing | Article | Suphatra Sucharitrak | 2024-11-20 |
---|
Getting a grip on the writing process: (Effective) approaches to write argumentative and narrative texts in L1 and L2 | ENG421 Paragraph Writing | Article | Nina Vandermeulen, Eva Lindgren, Christian Waldmann, Maria Levlin | 2024-11-20 |
---|
A tale of two English teachers: Examining narrative in multilingual writing and teaching | ENG421 Paragraph Writing | Article | Miriam Moore | 2024-11-20 |
---|
Exploring the use of model texts as a feedback instrument in expository writing: EFL learners’ noticing, incorporations, and text qualityAuthor links open overlay panel | ENG421 Paragraph Writing | Article | Long Quoc Nguyen, Bao Trang Thi Nguyen, Hoang Yen Phuong | 2024-11-20 |
---|
Thai EFL Students’ Perceptions toward Learning English Descriptive Paragraph Writing through Problem-Based Learning | ENG421 Paragraph Writing | Article | Abadee Cheadae, Somruedee Khongput | 2024-11-20 |
---|
An Approach for Developing Descriptive Paragraph Writing Competence through FRESH for Thai Tertiary Students | ENG421 Paragraph Writing | Article | Surapa Somsai, Siriwong Buttapeng | 2024-11-20 |
---|
Building an Initial Validity Argument for Binary and Analytic Rating Scales for an EFL Classroom Writing Assessment: Evidence from Many-Facets Rasch Measurement | ENG421 Paragraph Writing | Article | Apichat Khamboonruang | 2024-11-20 |
---|
Foundation English Course Development for Thai Tertiary Education: Learners’ Perceived Needs and Factor Analysis | ENG421 Paragraph Writing | Article | Monthon Kanokpermpoon | 2024-11-20 |
---|
An Investigation into Aspects of Improvement of Basic Paragraph Writing Skills | ENG421 Paragraph Writing | Article | Anchalee Chanyanuvat | 2024-11-20 |
---|
Implementing Genre-Based Self-Regulated Instruction (GBSRI) to Enhance the English Writing Ability of Thai Undergraduate Students | ENG421 Paragraph Writing | Article | Lalida Wiboonwachara, Sasima Charubusp | 2024-11-20 |
---|
การสำรวจความผิดพลาดทางไวยากรณ์ในการเขียนย่อหน้าภาษาอังกฤษของนักศึกษาสาขาวิชาภาษาอังกฤษ ศศ.บ.ชั้นปีที่ 2 ที่ลงทะเบียนในรายวิชาการเขียนอนุเฉทภาษาอังกฤษ | ENG421 Paragraph Writing | Article | ธนาภัสสร์ สนธิรักษ์, ศุภาวีร์ เลิศผาติวงศ์, ภาวิณี บุญจันดา, ฐิติรัตน์ รักษาศรี, พระหน่อแสง อคฺคเสโน | 2024-11-20 |
---|
ผลของการใช้กลยุทธ์การเขียนเค้าโครงต่อความตระหนักรู้ ในการใช้กลยุทธ์และความสามารถในการเขียนย่อหน้าของ นักศึกษาระดับปริญญาตรีที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ | ENG421 Paragraph Writing | Article | มลฤดี สิทธิชัย | 2024-11-20 |
---|
An Error Analysis in Paragraph Writing in Academic Writing Class of Thai Undergraduate Students, Rajamangala University of Technology | ENG421 Paragraph Writing | Article | Panapa Chintaradeja | 2024-11-20 |
---|
The Effects of Corpus-based Approach on Senior Secondary School Students’ Writing Narrative Paragraph Ability | ENG421 Paragraph Writing | Article | Noppawan Jantarabang, Khomkrit Tachom | 2024-11-20 |
---|
Theory and Practice in Language Studies | ENG421 Paragraph Writing | Journal | Academy Publication | 2024-11-19 |
---|
Journal of Language Teaching and Research | ENG421 Paragraph Writing | Journal | Academy Publication | 2024-11-19 |
---|