Title | Category | Sub category | Authors | Date |
---|
วิธีนำเข้าสินค้าจากต่างประเทศ ทำได้ผ่านออนไลน์ | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Video/Clip/Podcast | Ceemeagain | 2024-04-27 |
---|
ขั้นตอนในการนำเข้าและส่งออกสินค้าทางเรือ สำหรับผู้เริ่มต้น! | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Video/Clip/Podcast | IINO san - Thai Logistics YouTuber | 2024-04-27 |
---|
ระบบการจัดการการขนส่ง: การเพิ่มประสิทธิภาพด้านโลจิสติกส์ในธุรกิจ | รายการพูดจาประสาช่าง | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Video/Clip/Podcast | Chula Radio Plus | 2024-04-27 |
---|
Customer Service – “ความพึงพอใจของลูกค้า” คือ กลยุทธ์แห่งชัยชนะของ Muji | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Video/Clip/Podcast | The Practical | 2024-04-27 |
---|
แม้สินค้าดี แต่ Customer Service ต้องดีกว่า | 5 Minutes Podcast EP.833 | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Video/Clip/Podcast | Mission To The Moon | 2024-04-27 |
---|
Logistics Service Quality Evaluation | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Website/Blog | Zhang Chaohe, Zhang Lijie | 2024-04-27 |
---|
Logistics Service Quality: How important it is for your business? | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Website/Blog | Sehrish Huma | 2024-04-27 |
---|
Customer service management: Key benefits and strategies | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Website/Blog | Stella Inabo | 2024-04-27 |
---|
วิธีนำเข้า-ส่งออกสินค้าต่างประเทศ ประเภทนิติบุคคล ผ่าน Customs Trader Portal | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Website/Blog | Ceemeagain | 2024-04-27 |
---|
Customer Service – “ความพึงพอใจของลูกค้า” คือ กลยุทธ์แห่งชัยชนะของ Muji | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Website/Blog | The Practical | 2024-04-27 |
---|
7 ขั้นตอนการนำเข้าสินค้าทางบก ที่ผู้ประกอบการต้องรู้ | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Website/Blog | โรงเรียนธุรกิจการขนส่งและการค้าระหว่างประเทศ (ITBS) | 2024-04-27 |
---|
การจัดการบริการองค์กร ( Enterprise Service Management – ESM) คืออะไร? | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Website/Blog | Sundae | 2024-04-27 |
---|
9 เทรนด์ CUSTOMER SERVICE ที่สำคัญต่อความสำเร็จของธุรกิจ | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Website/Blog | Ourgreenfish | 2024-04-27 |
---|
16 ทักษะสำคัญ ที่ทีม Customer Service & Support ควรมี! มีอะไรบ้าง? | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Website/Blog | Demeter | 2024-04-27 |
---|
Importance of Logistics Service Quality in Customer Satisfaction: An Empirical Study | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Hasan Uvet | 2024-04-27 |
---|
Logistic service quality as amediator between logistics capabilities and customer satisfaction | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Daniel Winter Fernandes, Roberto Giro Moori, Valdir Antonio Vitorino Filho | 2024-04-27 |
---|
Physical Internet, conventional and hybrid logistic systems: a routing optimisation-based comparison using the Eastern Canada road network case study | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Mehran Fazili, Uday Venkatadri, Pemberton Cyrus, Mahdi Tajbakhsh | 2024-04-27 |
---|
Physical Internet and interconnected logistics services: research and applications | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Shenle Pan,Eric Ballot, George Q. Huang, Benoit Montreuil | 2024-04-27 |
---|
A multi-perspective knowledge-based system for customer service management | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | C.F. Cheung, W.B. Lee, W.M. Wang, K.F. Chu, S. To | 2024-04-27 |
---|
Efficient and Collaborative Decisions for Supplier-Customer Services Management | LM 469 Customer Service Management for Global Business | Article | Catalin Dimon, Dumitru Popescu, Radu Bîlbîie | 2024-04-27 |
---|