Title
Implementing Genre-Based Self-Regulated Instruction (GBSRI) to Enhance the English Writing Ability of Thai Undergraduate StudentsArticle
การสำรวจความผิดพลาดทางไวยากรณ์ในการเขียนย่อหน้าภาษาอังกฤษของนักศึกษาสาขาวิชาภาษาอังกฤษ ศศ.บ.ชั้นปีที่ 2 ที่ลงทะเบียนในรายวิชาการเขียนอนุเฉทภาษาอังกฤษArticle
ผลของการใช้กลยุทธ์การเขียนเค้าโครงต่อความตระหนักรู้ ในการใช้กลยุทธ์และความสามารถในการเขียนย่อหน้าของ นักศึกษาระดับปริญญาตรีที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศArticle
An Error Analysis in Paragraph Writing in Academic Writing Class of Thai Undergraduate Students, Rajamangala University of TechnologyArticle
The Effects of Corpus-based Approach on Senior Secondary School Students’ Writing Narrative Paragraph AbilityArticle
Theory and Practice in Language StudiesJournal
Journal of Language Teaching and ResearchJournal
Annual Review of Applied LinguisticsJournal
Studies in Second Language Learning and TeachingJournal
Assessing WritingJournal
Research Methods in Applied LinguisticsJournal
AmpersandJournal
Journal of Memory and LanguageJournal
Language & CommunicationJournal
Journal of English for Academic PurposesJournal
Journal of Second Language WritingJournal
Journal of Roi Kaensarn AcademiJournal
วารสารอินทนิลทักษิณสารJournal
วารสารมนุษยศาสตร์วิชาการJournal
ThoughtsJournal