Title
วิธีนำเข้า-ส่งออกสินค้าต่างประเทศ ประเภทนิติบุคคล ผ่าน Customs Trader PortalWebsite/Blog
Customer Service – “ความพึงพอใจของลูกค้า” คือ กลยุทธ์แห่งชัยชนะของ MujiWebsite/Blog
7 ขั้นตอนการนำเข้าสินค้าทางบก ที่ผู้ประกอบการต้องรู้Website/Blog
การจัดการบริการองค์กร ( Enterprise Service Management – ESM) คืออะไร?Website/Blog
9 เทรนด์ CUSTOMER SERVICE ที่สำคัญต่อความสำเร็จของธุรกิจWebsite/Blog
16 ทักษะสำคัญ ที่ทีม Customer Service & Support ควรมี! มีอะไรบ้าง?Website/Blog
Importance of Logistics Service Quality in Customer Satisfaction: An Empirical StudyArticle
Logistic service quality as amediator between logistics capabilities and customer satisfactionArticle
Physical Internet, conventional and hybrid logistic systems: a routing optimisation-based comparison using the Eastern Canada road network case studyArticle
Physical Internet and interconnected logistics services: research and applicationsArticle
A multi-perspective knowledge-based system for customer service managementArticle
Efficient and Collaborative Decisions for Supplier-Customer Services ManagementArticle
Towards a circumplex typology of customer service experience management practices: a dyadic perspectiveArticle
Customer service well-being: scale development and validationArticle
Interpreting value in the customer service experience using customer-dominant logicArticle
Marketing Mix Elements and Customer Service Satisfaction: Empirical Evidence in the Malaysia Edutainment Theme Park IndustryArticle
Robotics for Customer Service: A Useful Complement or an Ultimate Substitute?Article
WHEN SOCIAL MEDIA DELIVERS CUSTOMER SERVICE: DIFFERENTIAL CUSTOMER TREATMENT IN THE AIRLINE INDUSTRYArticle
Doesn’t Really Answer My Question. . .: Exploring Customer Service Interactions on TwitterArticle
Enjoy! The Effects of Service Blessings on the CustomerArticle