Title | Category | Sub category | Authors | Date |
---|
ในยุคที่คนเที่ยวเองมากขึ้น บริษัททัวร์ปรับตัวอย่างไร? | Brand Inside TALK | HT261 Service Psychology | Video/Clip/Podcast | Brand Inside | 2021-09-09 |
---|
จิตบริการแบบไทยในธุรกิจบริการ | HT261 Service Psychology | Video/Clip/Podcast | Petchsri NONSIRI | 2021-09-09 |
---|
อนาคตการท่องเที่ยวที่ทุกคนรอคอย | HT261 Service Psychology | Video/Clip/Podcast | Vantage Point | 2021-09-09 |
---|
เจาะใจ LIFE HACKS : EP.17 ดร.กฤตินี พงษ์ธนเลิศ : จิตวิญญาณการให้บริการแบบญี่ปุ่น [8 เม.ย. 64] | HT261 Service Psychology | Video/Clip/Podcast | JSL Global Media | 2021-09-09 |
---|
Omotenashi จิตวิญญาณการบริการแบบญี่ปุ่น คนไทยทำได้ไหม | The Secret Sauce EP.363 | HT261 Service Psychology | Video/Clip/Podcast | THE SECRET SAUCE | 2021-09-09 |
---|
จิตวิญญาณการบริการแบบญี่ปุ่น: สร้าง Omotenashi ให้พนักงานได้ยังไง | รายการ Innovative Wisdom | HT261 Service Psychology | Video/Clip/Podcast | CU Radio Channel | 2021-09-09 |
---|
จิตวิญญาณการบริการแบบญี่ปุ่น: Omotenashi คืออะไร | รายการ Innovative Wisdom | HT261 Service Psychology | Video/Clip/Podcast | CU Radio Channel | 2021-09-09 |
---|
การเตรียมความพร้อมของอุตสาหกรรมการท่องเที่ยว ภายใต้มาตรฐาน SHA (Ep.2) | HT261 Service Psychology | Video/Clip/Podcast | Amazing Thailand | 2021-09-09 |
---|
การเตรียมความพร้อมของอุตสาหกรรมการท่องเที่ยว ภายใต้มาตรฐาน SHA (Ep.1) | HT261 Service Psychology | Video/Clip/Podcast | Amazing Thailand | 2021-09-09 |
---|
Always Vacation | การบริการที่เกิดจากอยากมอบความสุขให้ลูกค้า | รายการ biz genius | HT261 Service Psychology | Video/Clip/Podcast | CU Radio Channel | 2021-09-09 |
---|
10 Winning Customer Service Psychology Tips You Can Adopt to Dominate Your Industry | HT261 Service Psychology | Website/Blog | CommBox | 2021-09-09 |
---|
9 Principles to Understand Customer Service Psychology | HT261 Service Psychology | Website/Blog | Mehra, Anurag | 2021-09-09 |
---|
พื้นฐานของจิตวิทยาอุตสาหกรรม – องค์การ | HT261 Service Psychology | Website/Blog | Kendra Cherry | 2021-09-09 |
---|
ตัวแปรที่มีอิทธิพลต่อคุณภาพการให้บริการ | HT261 Service Psychology | Website/Blog | ชัชวาล อรวงศ์ศุภทัต | 2021-09-09 |
---|
แนวคิดทฤษฎีที่เกี่ยวข้องกับความพึงพอใจในคุณภาพการบริการ | HT261 Service Psychology | Website/Blog | ชีวรรณ เจริญสุข | 2021-09-09 |
---|
Stepping into the kitchen: lay clients as co-producers of a professional service | HT261 Service Psychology | Article | Ran Lachman | 2021-09-09 |
---|
When Should Customers Control Service Delivery? Implications for Service Design | HT261 Service Psychology | Article | Ioannis, Bellos, Stylianos Kavadias | 2021-09-09 |
---|
When Does the Service Process Matter? A Test of Two Competing Theories | HT261 Service Psychology | Article | Michael K. Hui, , Xiande Zhao, Xiuncheng Fan, Kevin Au | 2021-09-09 |
---|
Touching services: tangible objects create an emotional connection to services even before their first use | HT261 Service Psychology | Article | Nora Nagele, Benjamin von Walter, Philipp Scharfenberger, Daniel , Wentzel | 2021-09-09 |
---|
An empirical study of service postponement: locating the push–pull boundary | HT261 Service Psychology | Article | Kathleen Iacocca, Matthew Liberatore | 2021-09-09 |
---|